هتل ماندارین کورت کوالالامپور : این هتل سه ستاره در منطقه بوکیت بینتانگ، مرکز شهر کوالالامپور قرار داشته و خدمات خوبی برای توریست ها و گردشگران تور مالزی ارائه میدهد. این امکانات و خدمات، شامل پذیرش شبانه روزی، اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، باربیکیو، روزنامه رایگان در لابی، صرافی و تبدیل ارز، حمل چمدان، نظافت به صورت روزانه، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... می شود.

هتل ماندارین کورت کوالالامپور

اتاق های هتل ماندارین کورت کوالالامپور

اتاق های این هتل سه ستاره، بزرگ و جادار هستند و برای هرکدام از آن ها، سرویس دهی شبانه روزی، امکاناتی مثل حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان و ... موجود می باشد.

اتاق های هتل ماندارین کورت کوالالامپور

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ماندارین کورت کوالالامپور

رستوران هتل ماندارین کورت کوالالامپور انواع غذاهای سنتی مالزیایی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور کوالالامپور آماده می کند. همینطور استخر روباز آن روی پشت بام قرار داشته و در کنار آن یک سالن ورزشی نیز وجود دارد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ماندارین کورت کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به هتل ماندارین کورت کوالالامپور

این هتل سه ستاره در مرکز شهر کوالالامپور قرار داشته و تا محله چینی ها و ورزشگاه معروف مردکا، ده دقیقه فاصله دارد. همینطور فرودگاه بین المللی این شهر و ایستگاه منوریل تا هتل ماندارین کورت کوالالامپور یک ساعت راه دارد. از این هتل ماندارین کورت کوالالامپور تا مراکز تجاری و تفریحی خوب، تنها ده دقیقه فاصله است.