هتل مارینا بای سندز سنگاپور : اگر ایرانی هستید این هتل بهترین هتل برای شماست این هتل با پنج ستاره و پنجاه طبقه گرانترین هتل در سنگاپور است تنها ویژگی منفی آن!. اقامت یک شب در این هتل از چهل تا صد میلیون تومان هزینه دارد! هتل مارینا بای سندز سنگاپور با 2ساختمان لاکچری با استفاده از سازه کشتی با ارتفاع دویست متر از سطح زمین قرار دارد. علاوه بر گران بودن، طرفداران بسیاری نیز میان مسافران و توریست های تور سنگاپور دارد. وسعت این هتل به قدری بزرگ است که 2560 اتاق با بهترین و لوکس ترین امکانات دارد.

اتاق های هتل مارینا بای سندز سنگاپور

اتاق های بسیار لوکس و مدرن با بالاترین امکانات برای انواع و اقسام میهمانان همینطور برای معلولین دارد. اتاق ها با پنجره های قدی و زیباترین چشم انداز از شهر و اینترنت رایگان و سرعت بالا و .. میتواند بهترین اقامتگاه برای سفر شما باشد.

اتاق های هتل مارینا بای سندز سنگاپور

امکانات و رستوران های بین المللی هتل مارینا بای سندز سنگاپور

امکانات تفریحی و لوکس هتل مارینا بای سندز سنگاپور برای تمامی سنین مناسب است.استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان، ماساژ درمانی و سالن ورزشی کامل و مجهز و ... اقامت شما را لذت بخش تر خواهد کرد. بیست رستوران های بین المللی هتل مارینا بای سندز سنگاپور انواع و اقسام غذاهای چینی ، ژاپنی ، اسپانیایی و آسیایی را برای شما سرو میکند.

امکانات و رستوران های بین المللی هتل مارینا بای سندز سنگاپور

آدرس هتل مارینا بای سندز سنگاپور

10 Bayfront Avenue, Marina Bay, 018956 Singapore, Singapore