هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی : این هتل 35 طبقه ای پنج ستاره، با قرار داشتن در سنترال کوالالامپور، میتواند اقامتگاه خوبی برای تجار و بازرگانان تور مالزی باشد. همینطور کارکنان آموزش دیده هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی به صورت شبانه روزی میهمانان را پذیرش کرده و به آن ها سرویس دهی می کند. هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی برای راحتی میهمانان امکاناتی مثل نگهداری از چمدان ها، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن آرایشی و ... ارائه میدهد.

هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی

اتاق های هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی

هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی 420 اتاق و سوئیت مختلف داشته که به چند دسته زیر تقسیم شده اند :

  • اتاق های دیلاکس
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های پریمایر
  • و سوئیت

از بین اتاقها و سوئیت های لوکس این هتل پنج ستاره، تنها اتاق های سوپریور سی متر مساحت داشته و دیگر اتاق ها و سوئیت های آن از 32 متر به بالا مساحت دارند. از هرکدام از اتاق های این هتل به سمت دریاچه، باغ و یا شهر چشم انداز خوب و پانورامایی خواهید داشت. امکانات خوبی هم برای میهمانان تور ترکیبی مالزی در اقامتگاه های این هتل وجود دارد مثل تراس اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، حمام اختصاصی، میز مطالعه، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، جعبه کمک های اولیه، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان و ..

اتاق های هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی

در چهار رستوران هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی انواع غذاهای لذیذ ونیزی و غذاهای پرطرفدار آسیایی و بین المللی برای میهمانان تور مالزی سرو می شود. این هتل با استخر روباز و سرسره های آبی اش، یک مجموعه تفریحی به حساب می آید که البته دارای امکانات تفریحی دیگری هم مثل سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و .. نیز می باشد.       

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی

دسترسی های نزدیک به هتل لی مریدین کوالالامپور مالزی

هتل لی مریدین، با قرار داشتن در قسمت سنترال این شهر، به گمرک حمل و نقل نزدیک بوده و خوشبختانه راحت ترین دسترسی به مرکز شهر را دارد. با انتخاب این هتل به بازار نو سنترال یک کیلومتر و مرکز خرید میدوالی و مرکز خرید پاویلیون هفت کیلومتر فاصله خواهید داشت. همینطور نزدیک ترین دسترسی به مرکز صنایع دستی این شهر برای خرید سوغاتی و هدایا را خواهید داشت. از هتل تا فرودگاه بین المللی شهر کوالالامپور با قطار، سی دقیقه طول می کشد.