هتل لارا هادریانوس  را که قصد معرفی آنرا داریم بصورت خلاصه 3 ستاره و در منطقه لارا و ساحل لارا و بطور دقیق منطقه اورنکوی لارا ترکیه میباشد. و پس از پیاده شدن از فرودگاه آنتالیا با طی کردن 8.9کیلومتر مسافت به هتل میرسید و تقزیبا 11.3 کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد .همانطور که از اسم هتل لارا هادریانوس مشخص است از زیر مجموعه های هتلهای لارا ترکیه میباشد.

امکانات هتل لارا هادریانوس :

رستوران در هوای آزاد،تهویه مطبوع بار استخر درساحل دارای سرسره آبی استخر بزرگ واستخرکودکان،حمام ترکی، سونا، واحد مراقبت از پوست، ماساژ، تهویه مطبوع، بیلیارد، سالن تنیس روی میز و یک زمین فوتبال برای مهمان با ارزش هتل و بازی های الکترونیکی، کافی نت، زمین بازی کودکان،ورزش های آبی و دارت از دیگر امکانات هتل هاردیانوس میباشد.

امکانات اطاقهای هتل lara hadrianus hotel:

هتل دارای 132 اتاق با پارکت و موکت؛ بالکن، حمام / دوش، سشوار، تهویه مطبوع،صفحه نمایش52 اینچ،تلویزیون های ماهواره ای، خط تلفن مستقیم، کلید الکترونیکی امن و با انرژی خورشیدی مجهز شده است.مهمان در لارا Hadrianus می توانید از یک صبحانه بوفه غنی در رستوران، که مشرف به استخرمیباشد لذت ببرند. رستوران هتل انواع غذاهای مانند کباب، ماهی و کوره. همچنین آب میوه های عجیب و غریب و تنقلات لذت ببرند.

تگهای مرتبط:

هتلهای ترکیه-تورترکیه