هتل فلامینگو  کولالامپور مالزی : هتل 4 ستاره فلامینگو کوالالامپور مالزی در مجاورت دریاچه طبیعی امپنگ"Ampang"  قرار گرفته است. هتل دارای اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... می باشند. این هتل ویژگی های مثبتی برای توریست ها و گردشگران تور مالزی اعم از قرار گیری روبروی یک دریاچه بسیار زیبا با رستوران های که نمای دریاچه را دارند و گل کاری زیبای محوطه هتل فلامینگو. علاوه بر ویژگی های مثبت، یکسری نکات منفی مثل نزدیکی به اتوبان و سرو صدا زیاد مانعی برای استراحت کردن، دور بودن به مترو و ایستگاه اتوبوس و نوع غذای آن که اروپائی می باشد و ممکن است به مزاج ما خوش نیاید. پرسنل هتل فلامینگو  کولالامپور مالزی به زبان های انگلیسی و مالایی مسلط هستند.

هتل فلامینگو  کولالامپور مالزی

اتاق های هتل فلامینگو  کولالامپور مالزی

هتل فلامینگو  کولالامپور مالزی به طور کلی دارای 230 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دولوکس
  • سوئیت های چالت
  • سوئیت های دولوکس

تمامی اتاق های هتل فلامینگو  کولالامپور مالزی از بالکن خصوصی مشرف خود، به دریاچه و مناظر اطراف آن می باشند. برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور لحظه آخری مالزی، امکانات خوبی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، میز مطالعه، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل فلامینگو  کولالامپور مالزی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل فلامینگو  کولالامپور مالزی

هتل فلامینگو  کولالامپور دارای ساحل کوچک اختصاصی، زمین تنیس در فضای باز، سالن بولینگ، یک استخر در فضای باز، سالن بدنسازی، زمین گلف، ماساژ، حمام آفتاب و 3 رستوران می باشد. در سه رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی، محلی، غذاهای شمال هندوستان و دیگر غذاهای بین المللی همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان تور مالزی لست تورز سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل فلامینگو  کولالامپور مالزی

دسترسی های نزدیک به هتل فلامینگو  کولالامپور مالزی

مراکز خرید بزرگ Eastern  و مرکز نمایشگاهی KLCC در نزدیکی هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی کولالامپور نیز 46 کیلومتر با هتل فلامینگو فاصله دارد.