هتل فدرال کوالالامپور : این هتل چهار ستاره در کوالالامپور، در خیابان معروف بوکیت بینتانگ قرار داشته، مکانی که به خاطر مراکز خرید و رستوران های پرطرفدارش، همیشه مملو از توریست ها و گردشگران تور مالزی است. هتل فدرال کوالالامپور کارکنانی با رفتار دوستانه داشته که تمام تلاش خود را میکنند تا تمام انتظارات میهمانان خود را برآورده کنند. هتل فدرال کوالالامپور هر نوع امکانات و خدماتی که بخواهید برای شما فراهم میکند! زمانی که برای اولین بار به کشوری سفر میکنید، قطعا خیابان و کوچه های آن را نشناخته و در پیدا کردن اقامتگاه خود دچار مشکل میشوید، هتل فدرال کوالالامپور برای میهمانان خود سرویس ترنسفر فرودگاهی در نظر گرفته تا میهمانان بدون بروز مشکلی بتوانند به راحتی از فرودگاه به هتل و یا برعکس برسند. اگر بخواهید گشتی در اطراف هتل زده و از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید، سرویس ترتسفر درون شهری هتل شما را به هر مقصدی که بخواهید خواهد برد. در طول اقامت خود در این هتل میتوانید از سالن های آرایشگاه و پیرایشگاه استفاده کنید. این هتل چهار ستاره امکانات بیشتر دیگری نیز برای ارائه به میهمانان و جلب رضایت آنها دارد که شامل خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، کرایه اتومبیل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس، فروشگاه داخلی برای خرید هدایا و سوغاتی،  پارکینگ و اینترنت رایگان میباشد.

هتل فدرال کوالالامپور

اتاق های هتل فدرال کوالالامپور

اقامتگاه های این هتل لوکس و مدرن از 450 اتاق و سوئیت مختلف تشکیل شده. هر اتاق و سوئیت این هتل به گونه ای طراحی شده تا در طول اقامت خود هرگز احساس خستگی نکرده و علاوه بر این با وجود امکاناتی که ارائه میدهد میتواند سفر خوبی را برای توریست ها و گردشگران تور اررزان مالزی بسازد. برای تمام اتاق ها و سوئیت های هتل فدرال کوالالامپور سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه در نظر گرفته شده. هر اتاق بسته به انتخاب که میهمان میکند، خدمات منحصر بفرد خود را دارد، اما بین تمام آنها یک سری امکانات و خدمات مشترک وجود دارد مثل حمام خصوصی، سیستم خنک کننده و گرم کننده هوا، تهویه مناسب، اینترنت بی سیم رایگان که البته تنها برای یک موبایل میتواند استفاده شود، سرویس بهداشتی جدا، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، صندوق امانات، تلفن و میزمطالعه. چشم انداز اتاق ها به سمت شهر بوده و تمام اتاق ها عایق صدا هستند.

اتاق های هتل فدرال کوالالامپور

امکانات تفریحی و رستوران های هتل فدرال کوالالامپور

سرگرمی های هتل فدرال کوالالامپور، استخر روباز به همراه صندلی های مخصوص حمام آفتاب، سونا و جکوزی، مرکز اسپا، فضای سبز زیبا، ماساژ حرفه ای و سالن ورزشی مجهز و البته زمین گلف هستند که این زمین گلف بیرون از هتل قرار دارد. این هتل چندین رستوران داشته که یکی از بهترین آن ها رستوران گردان است که صبحانه های آن حرف ندارد. از رستوران ها و کافه های این هتل منو غذاهای چینی، محلی، اروپایی و بین المللی خواهید دید که بسیار لذیذ و خوشمزه هستند.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل فدرال کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به هتل فدرال کوالالامپور

همانطور که در ابتدا گفته شد، هتل فدرال کوالالامپور در خیابان معروف بوکیت بینتانگ قرار دارد. این موقعیت مکانی میتواند خبر بسیار خوبی برای خانم ها و علاقه مندان به خرید باشد! شاید از کسانه که به کوالالامپور سفر کرده باشند، تعریف مراکز خرید و رستوران های این خیابان را شنیده باشید! بله این خیابان بسیار معروف تر از آن است که فکرش را بکنید. در نتیجه شما بهترین منطقه برای خرید را در نزدیکی خود دارید. جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل برج دوقلو پتروناس است که با فاصله یک کیلومتری از هتل قرار گرفته. از دیگر مراکز خرید این منطقه میتوان به مرکز خرید پاویلیون با ششصد متر فاصله اشاره کرد.  ایستگاه های متروی سلطان اسماعیل و ایمبی مونوریل با هتل پنج دقیقه و سونگی وانگ پلازا در صد متری از این هتل قرار دارد.