هتل سیمپاتیا تفلیس : هتل سه ستاره سیمپاتیا تفلیس اینترنت بی سیم رایگان را در سراسر هتل برای میهمانان و توریست های تور گرجستان ارائه داده است. خدمه هتل سیمپاتیا به زبان های  گرجی و انگلیسی مسلط هستند. این هتل سه ستاره امکانات و خدمات مناسب و بسیار خوبی در اختیار میهمانان خود قرار داده که میتواند اقامت را برای آن ها راحت تر و دلنشین تر کند. این امکانات شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، آسانسور، روزنامه رایگان در لابی، صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات و ... می باشند.

هتل سیمپاتیا تفلیس

اتاق های هتل سیمپاتیا تفلیس

هتل سیمپاتیا تفلیس به طور کلی 25 اتاق و سوئیت دارد. این اتاق ها به صورت زیر دسته بندی شده اند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های بدون سیگار

هر اتاق و سوئیت از این هتل سه ستاره به سبک آنتیک و با استفاده از رنگ های گرم تزئین و دکور شده اند. فضای نشیمن تمام اتاق ها و سوئیت ها بزرگ و مبله بوده و از خدمات و امکاناتی که داخل هرکدام موجود است میتوان مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان و ... را نام برد.

اتاق های هتل سیمپاتیا تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیمپاتیا تفلیس

رستوران این هتل فضایی رومانتیک و زیبا داشته که با توناژ رنگ قرمز طراحی و دکور شده است. در این رستوران هر روز صبح، صبحانه های گرجستانی، اروپایی و بین المللی سرو می شوند. همینطور در وعده های دیگر نیز منوی بین المللی، محلی و گرجستان وجود دارد. انواع نوشیدنی ها و شراب های مجلی نیز در کافه بار هتل سرو می شوند. توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان میتوانند در این هتل خود را با شنا در استخر روباز، ماساژ، اسپا، سونا و یا جکوزی، ریلکس کنند. همینطور دارای یک میز بیلیارد می باشد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیمپاتیا تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل سیمپاتیا تفلیس

ایستگاه قطار تفلیس هفت دقیقه و منطقه قدیمی نیز ده دقیقه با هتل فاصله دارند. از هتل سیمپاتیا تفلیس تا فرودگاه بین المللی 25 دقیقه فاصله است.