هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور : هتل 3 ستاره سیلیکا می تاور کوالالامپور مانند بقیه هتل های مالزی در طراحی خود از فرهنگ سنتی و مدرن بهره میبرد. این هتل مثل اکثر هتل های KL در مثلث طلائی  پایتخت مالزی "کوالالامپور" قرار دارد. خشکشوئی، سالن جلسات و کنفرانس، صرافی EX ، ترانسفر فرودگاهی رایگان با لیموزین تشریفاتی، مرکز خرید داخل هتل، آسانسورهای بزرگ، اینترنت WIFI، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... از خدماتی می باشد که هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور به میهمانان و توریست های تور مالزی خود ارائه میدهد. همینطور کارکنان هتل به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند.

 هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور

اتاق های هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور

هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور به طور کلی دارای 179 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های استودیو
  • سوئیت های دلوکس

هتل Silka Maytower Hotel, Kuala Lumpur اتاق و سوئیت های مدرن با تجهیزات مدرن از قبیل حمام مستر، چای ساز، قهوه ساز، صندوق پول امن، دمپائی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان و ... دارد.  

اتاق های هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور

 هتل دارای سالن ژیمناستیک، استخر روباز و استخر فضای سربسته، جکوزی سونا، باشگاه تناسب اندام و ... به عنوان امکانات رفاهی و سرگرم کننده می باشد. منوی غذایی رستوران لامایسون هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، چینی، مالایی و هندی را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور ارزان مالزی سرو می کند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور

دسترسی های نزدیک به هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور

هتل سیلیکا می تاور در خیابان اصلی هتل عبدالله دیستریکت می باشد که دسترسی شما به ایستگاه قطار و ایستگاه اتوبوس پودورایا و فرودگاه، برج پتروناس را فراهم می کنند. اگر عاشق غذاهای چینی هستید هتل در نزدیکی محله چینی ها قرار دارد. از هتل سیلیکا می تاور کوالالامپور تا فرودگاه بین المللی 67 کیلومتر فاصله است.