هتل سنت تن بلگراد : از دیگر هتل های لوکس و منحصربفرد بلگراد، هتل سنت تن، در منطقه مرکزی Vracar است. علاقه توریست ها و گردشگران تور صربستان به این هتل، به خاطر نزدیک بودن به معبد حالب سنتا سوا و راحتی دسترسی از این هتل، به هر منطقه از شهر است.از طرفی، مسافرانی که دوست دارند لاکچری و شیک سفر کنند، هتل سنت تن بلگراد را به خاطر معماری و طراحی بسیار زیبایش، برای اقامت انتخاب میکنند. کل روز در این هتل از نور طبیعی استفاده میشود. هتل سنت تن بلگراد در تمام مکان های عمومی به خصوص لابی، اینترنت وایرلس رایگان ارائه میدهد. تجار میتوانند کنفرانس ها و جلسات خود را در سالن های مخصوص هتل سنت تن بلگراد به همراه تمام امکانات مورد نیاز برگزار کنند. در طول روز میتوانید کودکان خود را به خدمات نگهداری از کودکان سپرده و با خیال راحت به گشت و گذار خود بپردازید. اگر نگران اشیا با ارزش خود هستید، میتوانید آن را به صندوق امانات مطمئن هتل بسپارید. همینطور پذیرش در این هتل پنج ستاره به صورت شبانه روزی است.

هتل سنت تن بلگراد

اتاق های هتل سنت تن بلگراد

بهترین و راحت ترین اقامتگاه به همراه طراحی زیبا و سنتی، برای اتاق های هتل سنت تن بلگراد است. اتاق های این هتل به صورت سنتی طراحی شده و کفپوش آن از چوب است. مبلمان دست ساز بوده و تمام امکاناتی که در سفر خود احتیاج دارید مثل مینی بار، سیستم تهویه هوا، لوازم آرایشی فرانسوی، حمام اختصاصی با سنگ های طبیعی، تلوزیون ماهواره ای هوشمند، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت رایگان و ... را برای توریست ها و گردشگران تور صربستان آماده میکند.

اتاق های هتل سنت تن بلگراد

رستورانها و امکانات رفاهی هتل سنت تن بلگراد

رستوران ناهارخوری سنتوس سه منوی غذایی محلی، کلاسیک و بین المللی داشته که با ذائقه بیشتر میهمانان جور است. در کافه های این هتل میتوانید انواع و اقسام نوشیدنیها و دسرهای خوشمزه را میل کنید. از جمله امکانات رفاهی  این هتل سونا و جکوزی، باشگاه ورزشی مجهز و سالن ماساژ حرفه ای میباشد.

رستورانها و امکانات رفاهی هتل سنت تن بلگراد