هتل سنترال پارک باکو : هتلی چهار ستاره با امکانات خوب رایگان در خیابان سلیمان رحیم اف که یکی از شهرهای تاریخی در باکو میباشد نزدیک به مراکز تفریحی میباشد و از این بابت دسترسی خوبی دارد. این هتل دوازده طبقه ای با هفتاد اتاق امکانات پیشرفته نسبت به هتل های اطراف خود دارد مثل سونا از شش صبح تا هشت شب برای آنکه خستگی تمام روز را از بدن خود بیرون کنید از دیگر امکاناتی که این هتل رایگان برای شما در نظر گرفته سیستم پروژکتور و مترجم همراه با هدست، میکروفون های سیمی و بدون سیم، لوازم التحریر کامل و صفحه نمایش بزرگ که هیچ هتلی به اندازه این هتل در باکو امکانات رایگان در اختیار میهمانان خود قرار نمیدهد.

اتاق های هتل سنترال پارک باکو

سوئیت ها و اتاق های لوکس هتل سنترال پارک باکو، اقامتگاه هایی با اینترنت رایگان و چشم اندازی بی نظیر را به شما میدهد. اتاق ها با دوحالت single و double هستند که همگی نشیمنی بزرگ داشته، مبله به همراه میزکار، حمام مجهز، تلوزیون ماهواره ای دارد.

اتاق های هتل سنترال پارک باکو

رستوران هتل سنترال پارک باکو

رستوران های بین المللی سنترال پارک بهترین غذاهای مدیترانه ای و محلی را در رستوران های بلوگا و بلژیوم را برای انواع توریست های تور باکو سرو میکند. میهمانان میتوانند در کافه موندو نوشیدنی های مورد علاقه شان میل کرده و از فضای دوستانه کافه لذت ببرند.

رستوران هتل سنترال پارک باکو

آدرس هتل سنترال پارک باکو :

Suleyman Ragimov St, Baku, Azerbaijan