هتل سان ورد داینستی پکن : یکی از باشکوه ترین هتل های پکن، هتل سان ورد داینستی است که قدمت طولانی دارد. این هتل پنج ستاره سال 1990 در خیابان وانگ فوجینگ، مرکز شهر پکن ساخته شده که سال 2008 بازسازی شد و امکانات پیشرفته و بهتری به آن اضافه شد. همه چیز در این هتل مجلل به بهترین نحو ارائه شده و خدماتی عالی از جمله پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، صرافی، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسه، صندوق امانات، پارکینگ و اینترنت رایگان، خشکشویی و اتوشویی و ... به توریست ها و گردشگران تور چین ارائه میشود.

هتل سان ورد داینستی پکن

اتاق های هتل سان ورد داینستی پکن

هتل پنج ستاره سان ورد داینستی پکن، 359 اتاق داشته که به اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی و سوئیت های لوکس تقسیم میشوند. در طراحی دکوراسیون این اتاق ها از رنگ های روشن و لوازم مدرن و کلاسیک استفاده شده و پنجره های آن بسیار بزرگ بوده و نورگیر مناسبی دارد. از جمله امکانات یکسانی که در این اتاق ها ارائه میشود، میتوان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، خدمات خانه داری، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، امکان صرف صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل سان ورد داینستی پکن

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل سان ورد داینستی پکن

رستوران های هتل سان ورد داینستی پکن انواع و اقسام غذاهای شرقی و بین المللی را برای میهمانان خود سرو میکند. میهمانان میتوانند در زمان اوقات فراغت خود در باغ قدم زده و یا از امکانات رفاهی مثل استخر سرپوشیده، سالن اسپا و آبگرم، سالن بدنسازی، اتاق بازی برای کودکان، ماساژ و ... استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل سان ورد داینستی پکن

دسترسی های نزدیک به هتل سان ورد داینستی پکن

توریست ها و گردشگران تور پکن، با اقامت در این هتل میتوانند به راحتی به مراکز تجاری و تفریحی این شهر دسترسی داشته باشند. همینطور جاذبه های گردشگری مثل میدان تیان آن من و شهر ممنوعه نیز سیار نزدیک به هتل سان ورد داینستی پکن هستند.