هتل زافیرا دلوکس آلانیا : این هتل پنج ستاره و لوکس، با داشتن پانصدمتر ساحل خصوصی در منطقه آوسالار، یکی از باشکوه ترین هتلهای آلانیاست. این هتل دست کمی از قصر نداشته و حتی شبیه به یک قصر ساخته شده است به همین خاطر امکانات آن هم برای توریست ها و گردشگران تور آلانیا دست کمی از امکانات قصر ندارد. توریست ها و گردشگران تور آلانیا میتوانند هر روز هشت صبح تا هشت شب، هر پانزده دقیقه به ساحل ترانسفر رایگان داشته باشند، همینطور از دیگر امکانات هتل زافیرا دلوکس آلانیا میتوان به پذیرش شبانه روزی، پارکینگ و اینترنت رایگان، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، آرایشگاه، سال کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل زافیرا دلوکس آلانیا

اتاق های هتل زافیرا دلوکس آلانیا

هتل زافیرا دلوکس آلانیا 817 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت داشته. هرکدام از اتاق های به صورت شبانه روزی، سرویس دهی میشوند. برای بعضی اتاقها استخرهای اختصاصی در نظر گرفته شده اما امکاناتی که برای همه اتاق ها یکسان ارائه میشود شامل نظافت روزانه، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، میزمطالعه، گاوصندوق و ... میشود.

اتاق های هتل زافیرا دلوکس آلانیا

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل زافیرا دلوکس آلانیا

بعضی از رستوران های هتل زافیرا دلوکس آلانیا، برای میهمانان در فضای باز غذا سرو میکنند. همینطور انواع غذاهای بین المللی و ترکی در رستوران اصلی این هتل سرو میشود.، دو رستوران ایتالیایی و شرقی نیز در این هتل قرار دارند. ویژگی بسیار خوب این هتل، داشتن امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار عالی مثل پارک آبی، استخرها روباز، سرپوشیده و مخصوص کودکان، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، اسپا و آبگرم، ماساژ، زمین تنیس و ... میباشد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل زافیرا دلوکس آلانیا

دسترسی های نزدیک به هتل زافیرا دلوکس آلانیا

از این هتل پنج ستاره تا فرودگاه قاضی پاشا شصت کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا صد کیلومتر راه است.