یک تجربه تعطیلات فراتر از کیفیت و راحتی در هتل ریکسوس کوبا جمهوری آذربایجان را امتحان کنید هتل ارائه می دهد 212 اتاق، سوئیت و ویلاهای موجود در رده های مختلف. یک اقامت به یاد ماندنی یک تجربه تعطیلات پنج ستاره با قله های پوشیده از برف و جنگل سبز زمردی در وسط طبیعت با شکوه در قفقاز ، ریکسوس هتلی لوکس و با شکوه با ارائه یک نمایش تماشایی از دریاچه، جنگل ها و کوه های اطراف آن. لذت بردن از اقامت در این هتل را کامل می کند.

لذت بردن از طعم های مختلف و خوشمزه غذاهای متنوع در 3 رستوران هتل که یک رستوران به صورت بوفه و 2 رستوران دیگر به صورت سفارش جداگانه از مهمانان با غذاهای آذربایجانی ، ترکی و بین المللی در مقابل دریاچه، جنگل مسحور کننده و رشته کوه ها بسیار لذت بخش می باشد. سرویس ارائه خدمات صبحانه در اتاق هم وجود دارد. از انواع تنقلات خوشمزه، چای های مختلف، قهوه و کوکتلهای گوارا و میان وعده های هیجان انگیز در 9 بار موجود در هتل با فضاهای آرامش بخش لذت ببرید.

اتاقهای هتل ریکسوس بسیار مجلل و شیک با امکاناتی چون تهویه مطبوع، یک منطقه نشستن با مبلمانی زیبا، یخچال و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای. حمام ، سشوار ، لوازم بهداشتی و حوله حمام. اقامتی رویایی را برای مهمانان به ارمغان می آورد.

هتل ریکسوس فعالیت های ورزشی زیر را ارائه می دهد: 5 زمین تنیس ، مینی فوتبال، بسکتبال، مرکز تناسب اندام، پیلاتس، فعالیت های یوگا، تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری در کوهستان، کوه پیمایی و ورزش های دیگر.

5 استخر آب گرم. استخر روباز واقع در باغ هتل را با 685 متر مربع و 140 سانتی متر عمق. استخر سرپوشیده در منطقه آبگرم  با 138 متر مربع  شرایط مناسبی برای آرامش عمیق ارائه می دهد. استخر آبی موجود در SPA نیز وجود دارد. ریکسوس همچنین دارای استخر برای بچه ها با 38 متر مربع و 50 سانتی متر عمق می باشد. استخر شنا دیگر در منطقه ویلا هم در دسترس است.

اگر می خواهید سفری متفاوت و هیجان انگیز را تجربه کنید حتماٌ از صفحه ی تور باکو آذربایجان دیدن فرمایید.

مشاهده تمامی تورهای باکو آذربایجان : تور باکو

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@