هتل رومز تفلیس : اگر میخواهید در مرکز شهر تفلیس اقامت داشته باشید، در محله ورای تفلیس، هتل چهار ستاره و مدرن رومز تفلیس یکی از باشکوه ترین و بهترین هتل ها در منطقه است. هتل رومز تفلیس ، در بهترین موقعیت مکانی از تفلیس قرار داشته و نزدیک به سالن بزرگ کنسرت، ایستگاه قطار روستاولی و باغ سامایا تفلیس میباشد. خدماتی مثل اینترنت پارکینگ در هتل رومز تفلیس رایگان ارائه میشود. خدمات پذیرش و سرویس دهی به اتاق ها شبانه روزی است. شما میتوانید هتل رومز تفلیس را با خیال راحت برای اقامت انتخاب کنید، کارکنان این به چند زبان مسلط هستند. هتل رومز تفلیس خدمت و سرویس دهی به افراد معلول و کم توان داشته و قابلیت اجاره خودرو و ترنسفر به سمت فرودگاه به میهمانان خود میدهد.

هتل رومز تفلیس

اتاقهای هتل رومز تفلیس

اتاق های لوکس و چهار ستاره رومز طراحی دکوراسیون بسیار زیبا و مدرنی دارد. با اینکه ساختمان هتل رمز تفلیس قدیمی  بوده اما این هشت طبقه را بسیار زیبا و خاص طراحی کردند. اتاق های هتل رومز تفلیس امکانات داخلی و بسیاری دارند، از جمله مینی بار، تراس مبله، سیستم تهویه هوای مناسب، تلوزیون بزرگ، فضای باز، حمام مجهز و لوکس، خدمات شبانه روزی، قهوه ساز و چای ساز و .. میباشد.

اتاقهای هتل رومز تفلیس

امکانات تفریحی و رستوران های هتل رومز تفلیس

خدمات تفریحی این هتل لوکس و پرطرفدار میان توریست ها و گردشگران تور گرجستان، شامل مرکز اسپا و ماساژ حرفه ای، استخر روباز مناسب برای همه فصول، حمام افتاب، سونا و جکوزی به همراه حمام ترکی،زمین بازی محصوص برای کودکان شما، بازی های متنوع و سرگرم کننده مثل تنیس ،بیلیارد ،بولینگ ،دارت ، سالن بدن سازی،فضای باز برای قدم زدن در باغ و .. میباشد. رستوران های بین المللی هتل رومز تفلیس انواع و اقسام غذاهای باکیفیت و لذیذ مورد علاقه شما را برایتان سرو میکند همینطور غذاهای ایتالیایی و گرجی آن بسیار معروف و محبوب هستند.