هتل رنسانس کوالالامپور مالزی : هتل رنسانس از زیر مجموعه هتل های خوب ماریوت می باشد. اگر دنبال یک سفر اکونومیک هستید این هتل یکی از انتخاب های شماست چرا که نزدیک به بسیاری از مراکز خرید و منوریل بوکیت ناناس نیز می باشد. هتل دارای دو منطقه تماشای در دوسوئی خود بوده و از یک طرف برج مخابراتی کوالالامپور و از اتاقهای دیگر منظره برجهای دوقلو پتروناس را میتوانید مشاهده کنید. از خدماتی که این هتل به میهمانان و توریست های تور مالزی ارائه میدهند میتوان به خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

اتاق های هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی در کل دارای 910 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های سوپریور تاور
  • اتاق های دلوکس
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت های رنسانس
  • سوئیت های رویال
  • اتاق های ویژه معلولین

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره دارای دیوارهای شیک و بسیار مجلل هستند. همینطور برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور ارزان مالزی خدمات و امکاناتی که داخل اتاق و سوئیت ها ارائه شده اند شامل تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، سیستم گرمایشی و سمرمایشی و ... می باشند. همچنین برای تمام اتاق ها و سوئیت ها، اینترنت بی سیم به صورت رایگان ارائه می شود.

اتاق های هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

هتل رنسانس کوالالامپور پنج رستوران بوده که این پنج رستوران انواع و اقسام غذاهای مالزیایی، چینی، ایتالیایی، محلیف بین المللی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری مالزی سرو می کنند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان شامل ماساژ و اسپا، استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، زمین تنیس و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

دسترسی های نزدیک به هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

هتل 5 ستاره رنسانس کوالالامپور مالزی که در 250 متری برج های دوقلو می باشد و دسترسی شما به مراکز خریدی همچون Sungei Wang وPavilion Kuala Lumpur   با کمتر از چند دقیقه پیاده روی فراهم میکنند. از هتل رنسانس کوالالامپور تا فرودگاه بین المللی، 46 کیلومتر فاصله است.