هتل درویشی : 5ستاره

هتل درویشی در سال 1386 با الهام گرفتن از المان های عربی شروع به ساخت گردید و در سال 1391 افتتاح شد این هتل مجلل در 25 طبقه  دارای 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP می باشد. یکی از منحصر به فرد ترین هتل های کشور و تنها هتل آتریوم شرق کشور است. موقعیت هتل در فاصله 5 کیلومتری حرم مطهر رضوی قرار دارد که با 10 دقیقه پیاده روی میتوان این مسیر را طی نمود طراحی فضای تجاری با معماری سنتی بازار 200 سال پیش شهر مشهد علاوه بر برترین برند روز دنیا بهترین سوغاتی های شهر مشهد را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

داشتن سالن رستوران مجزا، سالن صبحانه خوری، تالار با کاربری چند منظوره، کافی شاپ واقع در اسپا و فست فود واقع در فضای سبز با ارائه خدمات متنوع پذیرای میهمانان عزیز خواهد بود. مجموعه‌ی آبی هتل درویشی اولین مجموعه‌ی آبی با ارائه‌ی خدماتی همچون سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش های اختصاصی ماساژ، ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن در مشهد مقدس می باشد. وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن با طراحی زیبا از ویژگیهای منحصر به فرد این مجموعه است.

دیگر امکانات هتل درویشی مشهد شامل: سوئيت، لابی، استخر، سرويس فرنگی، سرويس ايرانی، نمازخانه، فروشگاه، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق، اينترنت در اتاق، ماهواره، سالن ورزش، سونا، يخچال در اتاق، رستوران، پاركينگ، اينترنت در لابی، ترانسفر رايگان، رمپ ورودی معلولین و كافی شاپ می باشد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26