هتل دابل تری بای هیلتون چین : موقعیت مکانی هتل پنج ستاره دابل تری بای هیلتون چین برای دسترسی به میدان معروف و مهم Tiananmen، شهر ممنون و معبد بهشت بسیار عالی و خوبی دارد. این هتل در یکی از بهترین منطقه های چین، که به منطقه تجاری این شهر معروف بوده و شناخته میشود قرار داشته.  همینطور شما از این هتل به ایستگاه متروی فاژینگ‌من دسترسی خواهید داشت. این خط از مترو رایگان بوده و شما میتوانید به راحتی بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنید. عصرهای این هتل را حتما روی پشت بام باشید چرا که منظره زیبا و آب و هوایی جذاب دارد. از دیگر امکانات هتل میتوان به پذیرش شبانه روزی، اینترنت و پارکینگ رایگان، فروشگاه داخلی و سالن کنفرانس اشاره کرد.

هتل دابل تری بای هیلتون چین

اتاقهای هتل دابل تری بای هیلتون چین

اتاق های این هتل با بهترین و مدرن ترین سبک چینی و اروپایی دکور و تزئین شده. همینطور سرویس دهی به اتاق ها به صورت شبانه روزی میباشد. امکانات داخلی اتاق ها نیز بسیار بروز و مدرن بوده مثل تلوزیون بزرگ، اینترنت بی سیم، میزکار، فضای بزرگ، حمام لوکس، مینی بار یا یخچال، مبلمان راحت، سیستم تهویه هوا و خدمات خانه داری میباشد که این خدمات بسیار کامل و مجهز هستند.

اتاقهای هتل دابل تری بای هیلتون چین

امکانات تفریحی و رستوران های هتل دابل تری بای هیلتون چین

امکانات تفریحی این هتل شامل ماساژ، مرکز اسپا و آبگرم بوده همینطور سالن بدنسازی کامل و مجهزی داشته و دارای یک استخر سرپوشیده است و باغی سرسبز و طراحی شده به سبک چینی ها در پشت بام این هتل بوده و شما میتوانید عصرهای دل پچسبی را در این باغ بگذرانید. رستوران ها و کافی شاپ های هتل نیز بهترین غذاهای چینی، آفریقایی و آسیایی را برای میهمانان و توریست های تور چین سرو کرده و بهترین نوشیدنی ها را دارد.