هتل تاج محل پالاس هند : رویایی ترین اقامت در هند را، در هتل پنج ستاره و تاریخی تاج محل پالاس داشته باشید! این هتل سال 1903 در یک کیلومتری مرکز شهر و قسمت جنوبی بمبئی، در منطقه کلابه درست روبروی دروازه هند ساخته شده. چیزی که توریست ها و گردشگران تورهای هند را به اقامت در این هتل در سفرشان وادار میکند، معماری به شکل قصر و قدمت بیش از صد ساله آن است که با توجه به این شرایط، امکانات بروز و پیشرفته ای ارائه میدهد. به همین خاطر، سالانه میلیون ها توریست و گردشگر این هتل را برای اقامت انتخاب میکنند. هتل تاج محل پالاس یا هتل تاج اینترکنتینانتال، به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و دارای خدماتی نظیر اتاق های و سالن های کنفرانس و جلسه، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، صرافی و ... میباشد.

هتل تاج محل پالاس هند

اتاق های هتل تاج محل پالاس هند

اتاق های این هتل پنج ستاره تاریخی، با سبک و معماری هندی دکور شده اند و هرکدام از آن ها به سمت دریا، شهر و یا استخر چشم انداز دارند. از امکاناتی که داخل این اتاق ها و سوئیت ها ارائه میشود میتوان به تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل تاج محل پالاس هند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تاج محل پالاس هند

هتل تاج محل پالاس هند ده رستوران داشته که هرکدام از آن ها انواع غذاهای بین المللی را برای میهمانان سرو کرده، به عنوان مثال رستوران واسابی که بسیار معروف نیز میباشد، انواع غذاهای ژاپنی، رستوران گلدن دراگون درکنار استخر، انواع غذاهای چینی و ... سرو میکنند. از خدمات رفاهی و تفریحی، میهمانان میتوانند از تاج سالن، استخر، سالن ماساژ و اسپا و سالن مخصوص ماساژ درمانی های سنتی هندی استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تاج محل پالاس هند

دسترسی های نزدیک هتل تاج محل پالاس هند

از آنجایی که هتل پنج ستاره تاج محل پالاس در متطقه کلابه قرار داشته، بنابراین میهمانان این هتل به راحتی میتوانند به گالری ملی هنر معاصر، موزه ها و ... برسند. همینطور فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی بمبئی شانزده مایل است.