هتل ام ونپیک ازمیر : اگر میخواهید در شهر زیبا و رویایی ازمیر اقامت داشته باشید، بهتر است هتل های نزدیک به جاذبه های توریستی را انتخاب کنید. هتل ام ونپیک ازمیر ‏پنج ستاره یکی از هتل های لوکس و مدرن بوده که با معماری بی نظیرش در منطقه میدرخشد. این هتل با داشتن پرسنل و کارکنان وظیفه شناس و مهربان، انواع خدمات پذیرش و سرویس دهی به اتاق ها را شبانه روزی انجام میدهند. همینطور امکانات تفریحی و ورزشی خوبی داشته که در ادامه به توضیح آن میپردازیم. هتل ام ونپیک ازمیر ‏ میتواند تمام امکانات و خدماتی که از هتل ها مخواهید را در اختیار شما قرار دهد.

هتل ام ونپیک ازمیرهتل ام ونپیک ازمیر

اتاق های هتل ام ونپیک ازمیر ‏

هز 185 اتاق این هتل تمام امکانات استاندارد را داشته و متناسب برای خانواده میباشد. همینطور سوئیت برای ماه عسل، اتاق برای افراد غیر سیگاری و سیگار و اتاق برای افراد کم توان و معلول را دارد. امکانات یکسان همه اتاقها اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه و هوا و فضای بزرگی میباشد که در اختیار میهمانان و توریست ها تور ازمیر قرار گرفته. همینطور بسیاری از اتاق ها پنجره ها و نشیمن های بزرگ تری دارند. دسترسی به اتاق ها از طریق کلید الکترونیکی بوده همینطور طراحی و دکوراسیونی که در نظر گرفته بسیار زیبا و دلنشین است.  خدمات رسانی به اتاق ها به صورت شبانه روزی و همه اتاق دارای مینی بار یا یخچال، چای ساز یا قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون ماهواره ای و حمام مجهز و لوکس از امکانات داخلی اتاق ها میباشد.

اتاق های هتل ام ونپیک ازمیر ‏اتاق های هتل ام ونپیک ازمیر ‏

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ام ونپیک ازمیر ‏

امکانات تفریحی بسیار خوبی برای میهمانان درنظر گرفته شده تا اقامت را راحت و بهتر کند. امکانات تفریحی بروز و خوبی مثل استخر روباز و سرپوشیده، میز بیلیارد، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ حرفه ای، حمام ترکی، اتاق های بخار، سونا و جکوزی، زمین مخصوص تنیس، سالن بدنسازی مجهز و فضای سبز و دلنشین میباشد. رستوران های هتل ام ونپیک ازمیر ‏نیز بهترین غذاهای بین المللی و ترکی را برای میهمانان خود سرو میکند.