هتل ارم قشم : هتل ارم اولین هتل 4 ستاره در جزیره زیبای قشم است. این هتل بسیار زیبا، با داشتن معماری مدرن و مجلل توجه بسیاری از گردشگران تور قشم را به خود جلب می کند. در این هتل بسیاری از امکانات رفاهی برای میهمانان در نظر گرفته شده و مدیریت هتل در نظر دارد ناب ترین لحظات را به مسافرین تور قشم هدیه کند. برای اغلب افرادی که یکبار طعم اقامت در هتل ارم را چشیده اند، سپری کردن اوقات فراغت در جزیره ی قشم و هتل ارم بسیار خوشایند خواهد بود.  در هتل با شکوه و مجلل ارم انواع امکانات و تجهیزات لوکس برای باسلیقه ترین و سخت پسند ترین افراد تعبیه شده است. اتاق های دابل، تریپل، دوبلکس، تربلکس و سوئیت با چشم انداز بی نظیرشان هر گردشگری را متمایل به اقامت در این هتل می کند. وجود بهترین و مدرن ترین امکانات و تجهیزات در هتل ارم باعث شده این هتل به یکی از برترین هتل های قشم تبدیل شود. موقعیت هتل بسیار نزدیک به خلیج نیلگون همیشه فارس بوده و لذا چشم اندازی بی نظیر را مقابل دیدگان میهمانان خود می آورد. مسافرینی که در این هتل اقامت دارند می توانند از لابی و یا از درون تراس اتاق خود، چشم به منظره وصف ناشدنی دریا بدوزند و از تماشای غروب و طلوع خورشید و کرانه بی انتهای خلیج فارس لذت ببرند. 

هتل ارم قشم

اتاق های هتل ارم قشم

هتل ارم هتلی آرام و منظم بوده و کادر حرفه ای آن همواره برای خدمت رسانی به میهمانان هتل آماده اند. این هتل دارای 105 اتاق مجهز است که در 4 طبقه جای داده شده اند. هتل ارم گنجایش 300 نفر به طور همزمان را دارد و از این تعداد میهمان به طور همزمان و به بهترین نحو پذیرایی می کند. اتاق های هتل در دو کلاس A  و B است و شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است. برای علاقه مندان به اجاره سوئیت نیز، تعدادی سوئیت یک خوابه و دو نفره در نظر گرفته شده است. سرویس تهویه ی مطبوع، جدیدترین سیستم های گرمایش و سرمایش، وسایل استحمام، سشوار، اینترنت رایگان، تلویزیون و ماهواره تنها بخشی از تجهیزات هتل ارم هستند.

اتاق های هتل ارم قشم

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ارم قشم

اگرچه هتل ارم در زمره هتل های 4 ستاره قرار دارد اما مدیریت این هتل با در دست گرفتن پروژه های طرح توسعه ی فراوانی، در نظر دارد امکانات این هتل را تا حد اعلی ارتقا دهد. از جمله پروژه های در حال احداث در هتل ارم می توان به استخر، سونا، جکوزی، مجموعه ورزشی، سفره خانه سنتی، سالن آمفی تئاتر، سالن ملاقات کاری تجاری، سالن بولینگ و بیلیارد، اتاق بازی برای کودکان، سالن بدنسازی و ماساژ اشاره کرد. بی شک موفقیت این پروژه ها هتل ارم را به محبوبترین هتل جزیره ی قشم تبدیل خواهد کرد. برای هتل ارم بیشتر از 3000 متر مربع فضای باز سرسبز، سالن روباز، آلاچیق، فوراره موزیکال، آب نما و سن روباز در نظر گرفته شده است. در هتل ارم خدمات رفاهی بسیاری برای آسایش و راحتی گردشگران تور قشم وجود دارد که از جمله آن می توان به سرویس هتل، رستوران و کافی شاپ، دستگاه خود پرداز، وجود کانتر گردشگری و.. اشاره کرد. همچنین اتاق های هتل به بهترین وسایل تجهیز شده اند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ارم قشم

دسترسی های نزدیک به هتل ارم قشم

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب هتل، نزدیکی محل هتل به مرکز شهر و مراکز تفریحی و گردشگری است. از این نظر هتل ارم یک هتل ممتاز محسوب می شود. دسترسی این هتل در عین نزدیک بودن به دریا، به مرکز شهر و همچنین مراکز خرید بسیار مناسب است. این نکته می تواند نگرانی را از تعداد زیادی از گردشگران تور قشم دور کند؛ چرا که یکی از علاقه مندی افراد از سفر به جزیره قشم، گردش در بازارها و خرید است. بنابراین نزدیکی هتل به بازار برای گردشران اهمیت بالایی دارد.