هتل آیکون بانکوک : هتل چهار ستاره آیکون بانکوک موقعیت مکانی بسیار خوبی نسبت به دیگر هتل های چهار ستاره دارد. خدمه و پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، تایلندی، فیلیپینی و تایلندی مسلط بوده و برای توریست ها و گردشگران تور تایلند خود خدماتی نظیر سالن کنفرانس و جلسات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، خدمات مخصوص افراد معلول، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهند.

هتل آیکون بانکوک

اتاق های هتل آیکون بانکوک

هتل آیکون بانکوک به طور کلی دارای 78 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

امکاناتی که داخل اتاق و سوئیت های هتل آیکون برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند ارائه شده شامل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، میزکار، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل آیکون بانکوک

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آیکون بانکوک

رستوران هتل آیکون بانکوک سالن بسیار شیک و مجللی داشته و برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، عربی، چینی و ایتالیایی را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کند. با اقامت در این هتل چهار ستاره از امکانات رفاهی خوبی نظیر استخر روباز، سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا، سالن بازی کودکان، سونا و جکوزی، سولاریوم و ... برخوردار خواهید بود.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آیکون بانکوک

دسترسی های نزدیک به هتل آیکون بانکوک

از این هتل چهار ستاره تا میدان سیام دو کیلومتر فاصله است. فرودگاه بین المللی سوارنابومی نیز 22 کیلومتر تا هتل آیکون بانکوک فاصله دارد.