هتل آنتیکا باتومی : هتل سه ستاره آنتیکا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین هتل های باتومی در گرجستان است. این هتل به صورت شبانه روزی به میهمانان سرویس ارائه میدهد. کارکنان هتل آنتیکا باتومی به زبان های روسی و انگلیسی مسلط بوده و خدماتی که به توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهند، شامل اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات و ... می باشند.

هتل آنتیکا باتومی

اتاق های هتل آنتیکا باتومی

هتل آنتیکا باتومی در مجموع دارای بیست اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... برای راحتی میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان فراهم شده اند.

اتاق های هتل آنتیکا باتومی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آنتیکا باتومی

انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در رستوران های هتل آنتیکا باتومی برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می شوند. غذاهای رژیمی، اسنک ها و نوشیدنی ها نیز در اسنک بار هتل ارائه می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آنتیکا باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل آنتیکا باتومی

هتل سه ستاره آنتیکا در باتومی از ساحل دریای سیاه و مجسمه میدیا، به ترتیب دوازده و پانزده دقیقه فاصله دارند. باغ وحش و پارک آبی باتومی نیز پانزده دقیقه از هتل فاصله دارند. از هتل آنتیکا باتومی تا فرودگاه بین المللی هشت دقیقه فاصله است.