نزدیک ترین جزیره به کوالالامپور : مالزی تعداد بسیاری جزیره داشته که یکی از توریستی ترین، زیباترین و نزدیک ترین جزیره به کوالالامپور جزیره پانگکور است. این جزیره در ساحل پراک بوده و شما باید با استفاده از اسکله لولوت برای رفتن به نزدیک ترین جزیره به کوالالامپور استفاده کنید. هتل ها و اقامتگاه های خوب و باکیفیتی در این جزیره پیدا میکنید. این جزیره یکی از بهترین مکان ها برای ماه عسل زوج های جوان است. یکی از مزیت هایی که این جزیره یانگکور دارد و توریستهای تور کوالالاکپور را به خود جذب کرده، شن های سفید ساحلش است که محیط ساحل را زیباتر و تمیزتر نشان میدهد. همینطور حیات وحش آن طرفداران بسیاری دارد. سفر به این جزیره هزینه نسبتا کمی نسبت به دیگر جزیره ها دارد.

نزدیک ترین جزیره به کوالالامپور

جاذبه های دیدنی پانگکور نزدیک ترین جزیره به کوالالامپور

جاذبه ها و مکان های دیدنی بسیاری در این جزیره هستند که تقریبا بیشتر آنها تاریخی هستند مثل معبد چینی فولین کنگ ، معبد کالی عمان و قسمت باقی مانده از قلعه هلندی که در زمان قدیم پناهگاهی برای سنگ تاریخی به اسم ببر صخره ای است.

جاذبه های دیدنی پانگکور نزدیک ترین جزیره به کوالالامپور

امکانات تفریحی پانگکور نزدیک ترین جزیره به کوالالامپور

یکی از فعالیت هایی که هنوز در این جزیره انجام میشود، صنعت ماهیگیری است که شما نیز میتوانید این فعالیت را انجام دهید. برنامه ها دیگری مثل کوه نوردی و جنگل گردی در این جزیره از سرگرمی های مورد علاقه توریست هاست. شنا و غواصی، استفاده از قایق های موزی، هیجان جت اسکیف موج سواری و نحوه از تخم درآمدن لاک پشت ها یکی از سرگرمی ها و امکانات تفریحی جزیره پانگکور است.

امکانات تفریحی پانگکور نزدیک ترین جزیره به کوالالامپور