مکان های تفریحی ناشناخته شده در استانبول : شاید فکر کنید که این شهر و تمام جاذبه های توریستی و تفریحی آن را بشناسید. اما اینبار در این مقاله چند جاذبه تفریحی از شهر استانبول را به شما معرفی می کنیم که ممکن است تاکنون اسم آن ها هم نشنیده باشید. این مکان های تفریحی ناشناخته شده در استانبول برای شما بسیار هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود. با این تفریحات سفر شما کامل تر شده و شما را با تفریحات جدیدی در استانبول آشنا می کند. در سفر بعدی خود با تور استانبول حتما از این مکان های تفریحی ناشناخته شده دیدن کنید. 

شهربازی لگولند استانبول

لگولند شعبه های بسیاری در سراسر دنیا داشته که یکی از آن ها در استانبول قرار دارد. در استانبول با میلیون ها میلیون قطعه از آجر لگو روبرو شوید. این شهربازی لگولند مکانی عالی برای خلاقیت، سرگرمی و تخیل برای کودکان و نوجوانان و حتی افراد بزرگسال می باشد. اگر همراه با خانواده خود به استانبول سفر کرده اید و فرزند کوچک دارید، بهترین تفریح برای او، بازی در شهربازی لگولند است. کودکان شما در این شهربازی می توانند مشغول به ساخت موشک های ماموریت فضایی شوند، سوار ارابه های پادشاهی ساخته شده از لگو شوند، فیلم های D4 ببینند و همینطور در قسمت خلاقیت هرچه میخواهند بسازند. 

شهربازی لگولند استانبول

شهربازی فان لب استانبول

این شهربازی در بهترین مرکز خرید بزرگ و معروف استانبول، مرکز خرید جواهر قرار داشته و بزرگ ترین مرکز سرگرمی خانوادگی در کل اروپا می باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در این شهربازی میتواند از وسایل بازی استفاده کنند، تئاتر و همایش تماشا کنند و یا در جشن های مختلف شرکت کنند و لذت ببرند. انواع مختلفی از تفریحات در این شهربازی وجود دارند که یکی از معروف ترین آن ها تجربه هیجان و سرعت در کوسه دیوانه با سرعتی بالغ بر شصت کیلومتر بر ساعت و ارتفاع 25 متر می باشد. این بازی براساس رده بندی سنی، میزان سرعت را تخمین می زند. 

شهربازی فان لب استانبول

شهربازی ویالند استانبول

یکی از بهترین تفریحات برای توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول که ایرانی ها از وجود آن خبر ندارند، ویالند یا همان دیزنی لند استابول است. ویالند یکی از بزرگ ترین و مهیج ترین شهربازی های شهر استانبول بوده که بسیاری آن را به اسم دیزنی لند می شناسند. این شهربازی درواقع یک مجموعه بسیار بزرگ از شهربازی های بزرگ استانبول و منبع هیجان و شادی می باشد. اگر به دنبال یک روز متفاوت و هیجان انگیز در استانبول هستید، شهربازی ویالند را انتخاب کنید. 

شهربازی ویالند استانبول

بازی فرار از خانه خون آشام استانبول

یکی دیگر از هیجانی ترین تفریحات در استانبول، بازی فرار از خانه خون آشام است. خیلی ها از وجود این بازی خبر ندارند. در ابتدا باید گفت که محیط و موضوع این بازی برای آن دسته از افرادی که ناراحتی قلبی داشته و یا طاقت هیجان و ترس ندارند اصلا پیشنهاد نمی شود. بازیکنان با انجام این بازی به زمان خون آشام ها برمیگردند و ترس و هیجان واقعی را تجربه می کنند. شرکت در این بازی نیز جزو تور استانبول می باشد. 

بازی فرار از خانه خون آشام استانبول