منطقه  کادیکوی در قسمت آسیایی استانبول کجاست؟

فهرست مطالب:

مزایای زندگی در منطقه کادیکوی استانبول

زیباترین مناطق کادیکوی استانبول

کادیکوی پازار

 خیابان چتر کادیکوی

بازار ماهی کادیکوی

خیابان کادیکوی بغداد

ساحل کادیکوی استانبول

چگونه می توانم از تکسیم به کادیکوی بروم؟

منطقه کادیکوی ، به معنی روستای قاضی ، در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است ، و توسط مناطق Uskudar ، Atasehir و Maltepe احاطه شده است و از جنوب ، مشرف به دریای مرمره است و منظره ای جذاب به آن می دهد ، و این واقعیت که نزدیک به پل بسفر و برج دوشیزه است ، آن را به یک منطقه متمایز حیاتی و مرکزی تبدیل کرده است ، گردشگران تور استانبول همیشه به آنجا می روند.  

منطقه کادیکوی یکی از زیباترین  مناطق توریستی در قسمت آسیایی استانبول است ، زیرا در باغ ها و پارک های آن فضای زیادی وجود دارد که می توانید در آن پیاده روی یا پیک نیک داشته باشید. همچنین دارای یک ساحل مسحورکننده در دریای مرمره است.

از دیدگاه تاریخی ، منطقه کادیکوی شاهد چندین تمدن باستان و ادیان مختلف توحیدی بود ، از تمدن های بیزانس و روم گرفته تا تمدن سلجوقیان تا تمدن عثمانی. به همین دلیل ، این منطقه دارای بسیاری از کلیساها و کنیسه ها است ، علاوه بر بسیاری از بناهای تاریخی نشانگر فرهنگ ها و تمدن هایی است که این منطقه در طول دوره ها شاهد بوده است. از جمله مهمترین مواردی که می توان از اطلاعات در مورد کادیکوی نام برد این است که محل زندگی بیش از نیم میلیون نفر است و سبک زندگی آنها از نظر ماهیت ، جمعیت و جو عمدتا اروپایی است.

مزایای زندگی در منطقه کادیکوی استانبول

کادیکوی در قسمت آسیایی استانبول  یکی از مناطقی است که در حال افزایش است و در آن همزمان با ترکیب تاریخ و مدرنیته ، آن را به اولین انتخاب گردشگران در استانبول تبدیل می کند و این یکی از مزایای زندگی در منطقه کادیکوی استانبول است.

یکی از مزایای زندگی در کادیکوی دسترسی آسان به آن است ، جایی که چندین وسیله حمل و نقل  از طریق زمین ، هوا و دریا دارد ، جایی که 20 کیلومتر با فرودگاه Sabiha فاصله دارد و ایستگاه قطار Haydarpasa در مرکز آن قرار دارد علاوه بر وجود بندر کشتی دریایی برای کشتی هایی که از Eminonu می آیند. یکی از مزایای  زندگی در کادیکوی  موقعیت خاص جغرافیایی ، ویژگی های اجتماعی و فرهنگی و تاریخ باستانی آن است که در آن تمدن های باستانی تاریخ یکی پس از دیگری بوجود آمده اند.

زیباترین مناطق کادیکوی استانبول

منطقه زیبا و باشکوه کادیکوی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و از فضای جذاب طبیعت سرسبز لذت می برد و در مقایسه با قسمت اروپایی استانبول نیز نسبتاً آرام است. اگرچه این منطقه شامل مهمترین جاذبه های گردشگری از جمله ایستگاه  Haydarpasa ، تپه Camlica و پارک بوستانچی است ، اما مکان های زیادی برای کشف در کادیکوی وجود دارد از جمله:

بازار کادیکوی

Kadikoy Pazar  یک بازار سنتی محبوب و یکی از بازارهای متنوع استانبول است ، مساحت آن 12 هزار متر مربع است ، محصولات خود را به شکلی کاملاً سازمان یافته به نمایش می گذارد و طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا را به شما می دهد از گزینه هایی مانند لباس ، گل ، لوازم جانبی ، مواد آرایشی و غذایی.

خیابان چتر کادیکوی

خیابان Kadikoy Umbrella  یکی از باشکوه ترین خیابان های شهر استانبول است ، دلیل این نامگذاری این است که صاحبان مغازه ها تصمیم گرفتند تعداد زیادی چتر چمن رنگی را برای کاهش گرمای خورشید در خیابان آویزان کنند و به خیابان شخصیت متمایزی بدهند. .

بازار ماهی کادیکوی

در  بازار ماهی کادیکوی ،  انواع مختلفی از ماهی ها را مشاهده می کنید ، آنها را در غذاهای خوشمزه تازه سرو می کنند ، که باعث می شود بسیاری از گردشگران به کادیکوی بیایند و از این بازار بازدید کنند ، بنابراین ، یک بشقاب ماهی تازه بخورید که طعم آن هیچ چیز دیگر نیست که قبلا چشیدهاید

خیابان بغداد کادیکوی

خیابان بغداد از منطقه کادیکوی شروع می شود تا مالتپه منطقه به موازات دریای مرمره، آن را شامل یک گروه از کافه ها، رستوران ها، و مغازه های مختلف، و خدمات زیادی را به گردشگران ارایه میدهد و به عنوان یکی از مهمترین خیابان های معروف استانبول است،

ساحل کادیکوی استانبول

ساحل کادیکوی استانبول یکی از بهترین مکانها برای گردشگری در استانبول است ، ویژگی آن سواحل تمیز و آب آن است و یکی از سواحل است که دارای خدمات یکپارچه ای است که گردشگران هنگام مراجعه به آن نیاز دارند.

چگونه می توانم از تکسیم به کادیکوی بروم؟

پس از خواندن این اطلاعات مفید و آموختن در مقاله ما در مورد مزایای زندگی در منطقه کادیکوی و مکانهای برجسته گردشگری ، بدون شک شما در حال بازدید از این منطقه حیاتی هستید ، و تعجب می کنید که  چگونه می توانم به کادیکوی بروم ؟ پاسخ آسان است ، هنگامی که به Taksim رسیدید ، می توانید از طریق مترو ، قطار و چندین اتوبوس به کادیکوی برسید.

سرمایه گذاری در کادیکوی

با توسعه زیرساخت های منطقه کادیکوی و افزایش تعداد زیادی پروژه بزرگ توسعه ای در زیرساخت های آن ، مالکیت املاک و مستغلات در این منطقه بسیار امن شد و  اخیراً سرمایه گذاری در کادیکوی  شاهد یک تقاضای بی سابقه بود.

املاک و مستغلات کادیکوی

این املاک و ساختمانها در قدیم و مدرن در منطقه کادیکوی متفاوت است ، جایی که  اخیراً قیمت  املاک و مستغلات و آپارتمانهای پیشنهادی برای فروش افزایش تدریجی داشته و فرصتهای سرمایه گذاری نیز به ویژه با بهبود زیرساخت ها افزایش یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد املاک کادیکوی می توانید با یک تور ارزان استانبول به منطقه کادیکوی بروید