معروفترین خیابان ها برای خرید در استانبول : بحث خرید کردن که وسط باشد، استانبول بهترین های آسیا و اروپا را رو می کند. استانبول که سالیان سال است به مکانی برای خرید تبدیل شده در هر خیابان و کوچه پس کوچه آن میتوان مراکز خرید و فروشگاه های متنوع بسیار پیدا کرد. اما اگر در سفرتان به استانبول از شلوغی های مراکز خرید و بازارها خسته شدید، سری به خیابان های آن بزنید. میتوان گفت تقریبا تمام خیابان های این شهر دارای فروشگاه ها و مغازه های عالی و مقرون به صرفه هستند. در ادامه لست تورز برای توریست ها و گردشگران تور استانبول معروف ترین خیابان ها برای خرید را معرفی کرده، همراه ما باشید. 

خیابان سردار اکرم استانبول

این خیابان نزدیک به یکی از معروف ترین جاذبه تاریخی شهر، یعنی گاتالا قرار داشته و تمام سنگ فرش است. خیابان سردار اکرم معروف ترین و جالب ترین خیابان های استانبول برای خرید می باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در این خیابان هیچ برندی با اسم های بزرگ نخواهد دید چرا که این خیابان مکانی برای بوتیک های استانبول است! بنابراین میتوان انواع پوشاک را در این خیابان پیدا کرد. از لونا پارک سردار اکرم میتوان سوغاتی تهیه کرد، نمایشگاه طراحی آرزو کاپرول را دید، از فروشگاه کاشیف سوفا عتیقه جات خرید و در آخر در کافه ماورا به نوشیدن قهوه و کیک شکلاتی مشغول شد. 

خیابان سردار اکرم استانبول

خیابان کوکورکوما کادسی استانبول

دلیل معروفیت این خیابان شهر استانبول، عتیقه هایی است که در آن وجود دارد. جدا از اینها وجود خانه هایی به سبک نئو کلاسیک نیز باعث شده تا خیابان کوکورکوکا کادسی زیباتر به نظر بیاید. هنگامی که وارد خیابان های این منطقه شوید، عتیقه های آنتیک و بسیار زیبایی را خواهید دید که با قیمت مناسب به فروش میرسند. در کنار این عتیقه فروشان، موزه بی گناهی نیز قرار داشته که یک نمایشگاه بزرگ و کامل از گذشته استانبول تا کنون را نشان داده است. از بهترین فروشگاه ها و مغازه های این خیابان استانبول میتوانA La Turca, Modern Tarih, Objects of Desire را نام برد. 

خیابان کوکورکوما کادسی استانبول

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال را دیگر باید همه بشناسند! این خیابان معروف شهر استانبول از میدان تقسیم شروع شده و تا تینل ادامه پیدا می کند. هیچگاه این خیابان را خالی و ساکت پیدا نخواهید کرد! این خیابان همیشه شلوغ و مملو از توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول است. خیابان استقلال دارای خیابان های کوچک و فرعی بسیاری بوده که در هرکدام از آن ها میتوان فروشگاه ها، مغازه ها و مراکز خرید متنوع پیدا کرد. هر برند بین المللی و محلی را که اسم ببرید در این خیبان استانبول پیدا خواهید کرد. این خیابان منطقه ای به اسم بی اوغلو داشته که حتما باید از بازار روباز آن دیدن کنید. در کنار این بازار پاساژ چیچک معروف قرار دارد. همه چیز در این خیابان فراهم شده تا توریست ها و گردشگران را به سمت خود بکشد. 

خیابان استقلال استانبول

خیابان عبدی ایپکسی استانبول

لوکس ترین محله استانبول، محله نیشان تاشی است. این خیابان به خاطر داشتن برندهای لوکس و گران قیمتی مثل واکو، لویز ویتون، پرادا، زارا، آدیداس و همینطور برندهای معروف ترکیه در شهر استانبول بسیار معروف و لوکس شناخته می شود. بسیاری از ثروتمندان استانبول در خیابان عبدی ایپکسی نیشان تاشی اقامت دارند.

خیابان عبدی ایپکسی استانبول