بورک یک غذای ترکی است که از خمیر شیرینی لایه ای با انواع مواد پرکننده مانند گوشت، پنیر، اسفناج یا سیب زمینی درست می شود. می توان آن را پخته یا سرخ کرد و طعم و بافت بی نظیری دارد. هنگامی که برای اولین بار با تور استانبول سفر می کنید، چیزی که باید امتحان کنید بورک است .

قبل از اینکه بیرون بروید و آن را سفارش دهید، می تواند خوب باشد که در مورد انواع بورک ترکی بدانید:

  ورقه های خمیر را در تابه های بزرگ می جوشانند، سپس مخلوط پنیر فتا و جعفری یا گوشت چرخ کرده را بین ورقه های آب پز می چینند. لایه ها را نیز با برس کره مالیده و در فر می پزند.

پنیر فتا، پنیر لور، سیب زمینی یا گوشت چرخ کرده در یوفکا فیلو پیچیده و سرخ می شود.

  خمیر را روی فیلینگ گوشت چرخ کرده و پیاز خام تا می زنیم و به شکل نیم دایره در می آوریم قبل از اینکه سرخ شود تا قهوه ای طلایی شود.

گوشت چرخ کرده، پنیر فتا، اسفناج یا سیب زمینی را به صورت رول های بلند تهیه می کنند و دور سینی را گرد می کنند و در دمای پایین می پزند.

در اینجا ده مورد از بهترین بورک ها در استانبول آمده است، اگر خود را طرفدار بورک میدانید این مقاله را از دست ندهید زیرا در تور ارزان استانبول بسیار به شما کمک میکند:

  1. Odabaşı Çiğbörekçisi

این مکان با ظاهر ساده خود تنها یک نوع شیرینی سرو می کند: Çiğ börek. این شیرینی سرخ شده قبل از تحویل، تضمین می کند که این شیرینی حتی تازمانیکه شما بخواهید آن را سرو کنید همانطور باقی بماند و در لحظه خوردن آن لذت تازگی را حس کنید. کمی آیران ارگانیک (دوغ) بنوشید تا کارناوالی در کام خود داشته باشید.

  1. Çengelköy Börekçisi

یک راه آسان برای گفتن خبرهای خاص وجود دارد. دوستان خود را به یکی از شعب متعدد  Çengelköy Börekçisi  بیاورید، و همه چیز را در منو سفارش دهید و از تنوع لذت ببرید. بورک در اینجا با پنیر و گردو چیز دیگری است، اما آن‌ها مواردی مانند اسفناج با ماست، و اسپرینگ رول یا «برک آبی» دارند. برای دوستانی که به طور دائم رژیم دارد، می توانید بشقاب صبحانه را سفارش دهید و از تنوع کیک ها لذت ببرید.

  1. Prava Pita Boşnak Börekçisi

مکانی که از بیرون نمای زیبا،و در داخل شیک می باشد. شما می توانید یک شریک تجاری را به اینجا بیاورید. این مکان بوسنیایی بورک های رژیمی می فروشد که کنترل کردن خودتان بسیار سخت است.به خصوص اسفناج با ماست. نوع راویولی کاملاً با دوغ ارگانیک جفت می شود که ممکن است دیگر هرگز نخواهید راویولی معمولی بخورید.

  1. Tarihi Sarıyer Börekçisi

حتماً حواستان به خودتان و خوراکی هایتان باشد زیرا با مناظر باشکوه، ممکن است پرندگانی را نیز پیدا کنید که از دزدیدن بورک های شما شرم ندارند. تماشای ساخت این بورک‌های ترد هیجان‌انگیز لذت بخش است. گوشت چرخ کرده دارای آجیل کاج و کشمش است که با خمیر آنقدر نازک پوشیده شده است که ما تعجب کردیم که چطور پاره نمیشود. اگر این مکانی است که تاریخ را زنده نگه می دارد، ما بدمان نمی آید که به سال 1895 برگردیم.

  1. Büyükdere Bilice Börekçisi

این مکان حال و هوای کمی تاریخی و منظره‌ای شگفت‌انگیز دارد، سیب زمینی طعمی از نوع سیب زمینی سرخ کرده دارد، اما اسفناج آنقدر تازه است که ترکیب آن با مرغ برای طعم ملایم تر و در عین حال گوشتی فوق العاده است

  1. Levent Börek

پنیر استفاده شده در این بورک ها نسبت به بورک های دیگر بیشتر است و شاید راز خوشمزگی آنها در این است. اگرچه قیمت آن‌ها می‌تواند کمی گران باشد، اما ممکن است ارتباطی با استفاده بیشتر از پنیر تراوش شده از هر منافذ بورک داشته باشد. غذاهای خوش طعم یک چیز هستند، اما دنبال کردن بورک شکلاتی با چای داغ ترکی لذتی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

  1. Börekçisi

اگر همراه شما واقعاً نمی‌داند طعم خوب بورک چیست، این مکان یک گزینه شگفت‌انگیز برای دادن یک «بشقاب مخلوط» به شما دارد. با این حال، آنها خیلی نرم هستند و اگر شما دوست دارید بیشتر کریسپی باشد ممکن است بخواهید جداگانه سفارش دهید. از آنجا که، به عنوان یک رستوران نادر، این مکان می تواند بورک های شما را به سلیقه شما زیاد یا کمتر بپزد.

  1.  اوزن بورک

اینجا مکانی است که می‌توانید صبحانه بخورید، کنار اسکله بنشینید و با صدای پرندگانی مراقبه کنید: لقمه‌ای از خوبی های بهشتی را هم نوش جان کنید. این فروشگاه که بین بسیاری از رقبا قرار گرفته است، دقیقاً همانطور که توصیف شده است به نظر می رسد. معروف است به کیفیت خوب: آنها از پنیر مانیاس لر استفاده می کنند که شبیه ریکوتا است با احساس خامه ای، نرم و طعم فوق العاده کره ای. در تکمیل طعم لذیذ پنیر، خمیرها بسیار نازک باز می شوند.

سئو سایت و بهینه سازی موتور جستجو در گردشگری به معنای بهینه سازی محتوای آنلاین برای رتبه بالاتر در SERP است . این شامل استفاده از کلمات کلیدی، لینک سازی و تکنیک های دیگر است تا اطمینان حاصل شود که وب سایت یا وبلاگ شما زمانی که افراد به دنبال اطلاعات مربوط به کسب و کار شما، در این مورد، صنعت مسافرت هستند، به طور برجسته ظاهر می شود.