مرکز خرید میموسا پاتایا : یکی از مهم ترین و بهترین مراکز خرید شهر پاتایا، مرکز خرید میموسا در خیابان معروف سوخومیت می باشد. اگر حین گشت و گذار در خیابان سوخومیت این مرکز خرید را دیدید حتما از آن دیدن کنید. این مرکز خرید تنوع بسیار زیادی در محصولات خود داشته و بسیار زیبا دکور و طراحی شده است. مرکز خرید میموسا پاتایا تنها یک مرکز خرید نیست، بلکه یک جاذبه فرهنگی و تفریحی نیز می باشد. توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند در کنار این مرکز خرید در هتل آمباسادور جومتین سیتی اقامت کنند. برای تاسیس این مرکز هفده هکتاری تفریبا یک میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است. 

مرکز خرید میموسا پاتایا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید میموسا پاتایا

بیشتر از سیصد مغازه و فروشگاه در این مرکز خرید در زمینه های پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، صنایع دستی تایلند مخصوص سوغاتی و هدایا، جواهرات و زیورآلات، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، لوازم خانگی، ساعت، عطر و ادکلن، دوربین و ... فعالیت می کنند. بیشتر توریست ها و گردشگران این مرکز خرید پاتایا را برای خرید سوغاتی و هدایا انتخاب می کنند.

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید میموسا پاتایا

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید میموسا

در این مرکز خرید جاذبه های زیادی جز فروشگاه ها و مغازه ها برای بازدید وجود دارند. این مرکز خرید پاتایا به خاطر داشتن یک پارک تفریحی کوچک، چشمه آب موسیقی، باغ وحش، زمین بازی مخصوص کودکان پشت مرکز خرید، رستوران ها، کافه و اغذیه فروشی همراه با انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی مثل روسی، چینی، ایتالیایی، فرانسوی و ... بین توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری تایلند بسیار محبوب واقع شده است. فواره موزیکال در قسمت مرکزی این مرکز خرید قرار داشته و یک نمایش 45 دقیقه ای برگزار کرده و آب را تا دو برابر ارتفاع به سمت بالا پرتاب می کند. بسیاری از بازیگران و مردم عادی هنگامی که این فواره نمایشی برگزار نمی کند، در کنا رآن عکش میگیرند. 

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید میموسا

هزینه بازدید از این مرکز خرید

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند با پرداخت ششصد بات از این مرکز خرید بازدید کنند. همینطور بازدیدکنندگان داخلی بزرگسال 150 بات و کودکان زیر 120 سانتی متر بدون پرداخت ورودی میتوانند از مرکز خرید میموسا پاتایا دیدن کنند.