مرکز خرید مترونوم ایروان : این مرکز خرید شهر ایروان در نقطه برخورد خیابان های آبوویان ایساهاکیان قرار داشته و طراحی آن را یک شرکت معروف بریتانیایی به اسم پی آر پی آرشیتک ال ال پی به عهده گرفته بود. تمام ساختار های مفهومی و تحقیقات این مرکز خرید توسط شرکت نایت فرانک، یک شرکت بریتانیایی صورت گرفته این شرکت در زمینه املاک و مستغلات تجاری یکی از بهترین های دنیاست. با این وجود مرکز خرید مترونوم یکی از معروف ترین فروشگاه های شهر ایروان در ارمنستان بوده و در زمینی به مساحت 9300 مترمربع ساخته شده است. پاساژ این مرکز خرید 2700 متر مربع و مساحت استیجاری آن 4770 مترمربع می باشد. امروزه در این مرکز خرید بین ساعات هشت صبح تا هشت شب تقریبا سه هزار تا پنج هزار بازدیدکننده و توریست تور ارمنستان مشغول به خرید و بازدید هستند. بیشتر بازدیدکنندگان این مرکز خرید جوانان بوده و این مرکز خرید تمام امکانات و خدمات لازم را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است. 

مرکز خرید مترونوم ایروان

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید مترونوم ایروان

این مرکز خرید بهترین مکان برای خرید طلا و جواهر و پوشاک متنوع و مختلف می باشد. از برندهای معروف بین المللی مثل ال سی وایکیکی، باراکو، دی اند جی، نایک، پوما، زارا، منگو و ... در مرکز خرید مترونوم ایروان شعبه داشته و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ارمنستان میتوانند از آن ها لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و ... تهیه کنند. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید مترونوم ایروان

امکانات تفریحی مرکز خرید مترونوم

قسمت هایی هم از این مرکز خرید به قسمت سرگرمی و تفریح اختصاص داده شده تا توریست ها بتوانند علاوه بر خرید، مشغول به تفریح نیز بشوند. توریست ها و گردشگران تور ارزان ارمنستان در مرکز خرید مترونوم ایروان میتوان یک آمفی تئاتر، زمین بازی مخصوص به کودکان، رستوران و کافه با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی و همینطور مکانی برای تماشای فیلم، کارتون و نمایش فشن مد پیدا کنند. 

امکانات تفریحی مرکز خرید مترونوم

دیگر خدمات این مرکز خرید

مرکز خرید مترونوم یکی از بروزترین و پیشرفته ترین مراکز خرید این شهر بوده که امکانات و خدمات بسیار خوبی در اختیار توریست ها و گردشگران قرار میدهد. از خدمات خوب این مرکز خرید میتوان به سیستم تهویه هوا، دوربین های امنیتی 24 ساعته، سیستم جلوگیری از حریق خودکار، سرویس بهداشتی، سرویس بهداشتی و خدمات برای افراد معلول جسمی، سیستم امنیتی، اینترنت بی سیم رایگان، کالسکه یا ویلچر اجاره ای، سرویس رزرو تاکسی، پارکینگ با ظرفیت بالا، راهنماهای چند زبانه، پله برقی و ... اشاره کرد. 

دیگر خدمات این مرکز خرید

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید مترونوم ایروان

یکی از مزیت هایی که باعث شده این مرکز خرید همه را به سمت خود جذب کند، موقعیت مکانی فوق العاده اش است. خیابان آبوویان که این مرکز خرید در آن قرار دارد، در هر ساعت از روز شلوغ بوده و حتی بین ساعات پنج تا هفت میتوان دو تا سه هزار ماشین را در ان دید. به همین خاطر بهتر است یک ساعت زودتر به سمت این مرکز خرید حرکت کنید. مرکز خرید مترونوم ایروان هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد.