مرکز خرید سنترال چیدلوم بانکوک : یکی از شیک ترین مراکز خرید شهر بانکوک تایلند، مرکز خرید سنترال چیدلوم با هفت طبقه می باشد. این مرکز خرید فضایی بسیار دوستانه و مدرن داشته و نزدیک به BTS Skytrain قرار داشته و دسترسی به آن برای توریست ها و گردشگران تور تایلند بسیار راحت می باشد. همینطور سفارت مرکزی نیز نزدیک به این مرکز خرید قرار دارد. درواقع فروشگاه های مرکزی سنترال در تمام تایلند شعبه های بسیاری دارند ولی بهترین شعبه آن در شهر بانکوک بوده که همین مرکز خرید سنترال چیدلوم می باشد. این مرکز خرید انواع و اقسام محصولات و کالاها را با قیمت بسیار مناسب و به صرفه ارائه میدهد. 

مرکز خرید سنترال چیدلوم بانکوک

محصولات و فروشگاه های مرکز خرید سنترال چیدلوم بانکوک

در مرکز خرید سنترال چیدلوم بانکوک توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند میتوانند انواع و اقسام لوازم بهداشتی و آرایشی، کیف و کفش، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، اسباب بازی، لوازم مسافرت، دکوراسیون خانه، کتاب، لوازم الکترونیکی، فروشگاه گل سرسبد، لوازم مراقبت از پوست، ساعت، کلاه، کیف و کفش لباس ورزشی، لوازم آشپزخانه، لوازم التحریر، مجلات، لوازم هنری و ... را از برندهای مختلف بین المللی و محلی پیدا کنند. 

محصولات و فروشگاه های مرکز خرید سنترال چیدلوم بانکوک

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید

در این مرکز خرید میتوان علاوه بر خرید، به تفریح و سرگرمی نیز پرداخت. امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار خوبی در این مرکز خرید جمع شده اند مثل شهربازی، رستوران و کافه با انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و نوشیدنی های مختلف. در این مرکز خرید شعبی از مک دونالد، کی اف سی و ... روی تراس دیده می شوند. 

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید

ساعت بازدید از مرکز خرید چیدلوم بانکوک

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید بانکوک دیدن کنند. نزدیک ترین ایستگاه به مرکز خرید سنترال چیدلوم بانکوک، ایستگاه منوریل چیدلوم می باشد.