مرکز خرید روسیا مال ایروان : مرکز خرید روسیا مال درست در قلب شهر ایروان قرار داشته و اولین مرکز خرید در قسمت مرکزی این شهر نام برده می شود. از این مرکز خرید تا میدان جمهوری تنها سیصد متر فاصله است. این مرکز خرید خرید هفت طبقه، سال 2016 با حضور رئیس جمهور کشور ارمنستان، سرژ سارگسیان افتتاح شد. برای ساخت مرکز خرید روسیا مال ایروان، پانزده میلیون دلار هزینه شده و توسط شرکت سیل کانسرن که برای تاجر ارمنی به اسم کاچاتور سوکیاسیان می باشد، ساخته شد و اکنون سومین مرکز خرید بزرگ در پایتخت ارمنستان نام گرفته است. این مرکز خرید برای توریست ها و گردشگران تور ارمنستان فروشگاه ها و محصولات متنوع، با قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارد.

مرکز خرید روسیا مال ایروان

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید روسیا مال ایروان

مرکز خرید روسیا مال بزرگترین مرکز طلا و جواهر در شهر ایروان بوده و دارای شعب زیادی از معروف ترین برندهای جهانی و بین المللی مثل تالی وایل، ال سی وایکیکی، ریبوک، رمزی، ادیداس، نایک و ... می باشد. این مرکز خرید دارای 120 فروشگاه و مغازه در سه طبقه بوده و توریست ها میتوانند در این سه طبقه کیف و کفش، بوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، عطر و ادکلن، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، ساعت، زیورالات و ... با کیفیت از بهترین برندهای دنیا پیدا کنند. کفش های دوخته شده از چرم محلی، تی شرت ها و بلوزهای دست دوز که ساخته خود طراحان ارمنستان می باشد نیز طرفداران بسیاری بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ارمنستان در مرکز خرید روسیا مال ایروان دارد. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید روسیا مال ایروان

امکانات تفریحی و خدمات مرکز خرید روسیا مال ایروان

این مرکز خرید بزرگترین فودکورت سرپوشیده و روباز ایروان با چشم اندازی به سمت کلیسای سنت گریگوری داشته و از بازدیدکنندگان با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی پذیرایی می کند. همینطور برای کودکان نیز زمین بازی مخصوص داشته تا بتوان آنها را در این زمین بازی سرگرم کرد و مشغول خرید شد. همینطور مرکز خرید روسیا مال ایروان مجهز به اتاق مادر و کودکان، قسمت اشیای گمشده، خدمات مخصوص افراد معلول، اینترنت بی سیم رایگان، اطلاعات، پارکینگ و ... می باشد. 

امکانات تفریحی و خدمات مرکز خرید روسیا مال ایروان

ساعات فعالیت این مرکز خرید

توریست ها و گردشگران تور ارزان ارمنستان میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید روسیا مال ایروان خرید کنند.