مرکز خرید آکمرکز استانبول : یکی از شیک ترین مراکز خرید در محله بشیکتاش استانبول، مرکز خرید چهار طبقه آکمرکز است. در کنار این مرکز خرید، Levent ‎ و ‏Maslak، دو مرکز تجاری قرار دارد. آکمرکز، مرکز خریدی است که در یک ماه بیش از 5 میلیون نفر از آن بازدید میکنند. یکی از دلایل آن محصولات و باکیفیت و بسیار عالی است که داشته و دلیل دوک آن معماری و طراحی بسیار زیبا و مجلل آن که این مرکز خرید را خاص تر کرده. این مرکز خرید صد و هشتار هزار متری، سال 1993 تاسیس شده و درست دو سال بعد، یکی از برترین مرکز خرید اروپا و سال بعد از آن به عنوان برترین مرکز خرید دنیا شناخته شد که جایزه های مخلتفی هم به خاطر معماری و طراحی داخلی بسیار زیبایش در سال 2010 بدست آورد. برای بازسازی دوباره طبقه اول این مرکز خرید حدود 25میلیون دلار خرج و اگر اکنون داخل این مرکز خرید بروید، میتوانید طراحی فوق العاده زیبا و دکوراسیون بی نظیری که دارد را ببینید. مرکز خرید آکمرکز استانبول یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول حتی اگر قصد خرید ندارید، از این مرکز خرید دیدن کنید.

مرکز خرید آکمرکز استانبول

امکانات و فروشگاه های مرکز خرید آکمرکز استانبول

این مرکز خرید همیشه شلوغ در استانبول، 246 فروشگاه و مغازه داشته که هرکدام از آن ها انواع و اقسام پوشک و البسه زنانه، مردانه و برای کودکان داشته، همینطور دیگر فروشگاه های آن به فروش لوازم و پوشاک ورزشی، کیف و کفش، عینک، محصولات و لوازم الکتریکی، اسباب بازی، منسوجات، فروش حیوانات خانگی و لوازم آنها و ... با بهترین و معروف ترین برندهای سطح جهانی اختصاص داده شده است. به جز فروشگاه و مغازه ها، امکانات دیگری در این مرکز خرید ارائه میشود مثل صرافی، خیاطی، بانک، رستوران، آرایشگاه و ... . مرکز خرید آکمرکز استانبول قیمت های متوسط رو به بالا دارد.  

امکانات و فروشگاه های مرکز خرید آکمرکز استانبول

راه های رسیدن به مرکز خرید آکمرکز استانبول

توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند از هر جای استانبول که هستند با استفاده از ایستگاه مترو، خط ام 2 به ایستگاه لونت رفته و با بیست دقیقه پیاده روی و یا استفاده از تاکسی، به مرکز خرید آکمرکز استانبول برسید. مرکز خرید آکمرکز استانبول هفت روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز میباشد.