مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول : مگر میشود به استانبول سفر کرد اما از مراکز خرید بی نظیرش بازدید نکرد ؟ استانبول بهترین و بزرگ ترین مراکز خرید در دنیا را داشته و سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران و به خصوص تجار از آنها بازدید میکنند. همانطور که میدانید استانبول دو قسمت آسیایی و اروپایی داشته که اکنون برای شما سه تا از بهترین مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول را معرفی میکنیم تا در صورت اقامت در هتلهای قسمت آسیایی استانبول به راحتی بتوانید این مراکز خرید را پیدا کنید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

این مرکز خرید بیشتر برندهای عالی ترک و بین المللی را داشته و معماری بسیار زیبایی دارد این ساختمان، به شکل یک کره شیشه ای ساخته شده. مرکز خرید پالادیوم استانبول در محله آتا شهیر قرار گرفته در قسمت آسیایی استانبول میباشد. این مرکز خرید فوق العاده و بزرگ، حدود دویست فروشگاه را در خود جای داده که در میان آنها شعبه هایی از برندهای خوب تامی هیلفیگر، زارا ، پیر کاردین و آدیداس و گپ و ... هستند. مرکز خرید پالادیوم استانبول یکی از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید در قسمت آسیایی استانبول میباشد که دارای بیست رستوران و انواع امکانات تفریحی در خود میباشد. ساعت کاری این فروشگاه از ساعت نه صبح تا ده شب میباشد.

مرکز خرید آکاسیا استانبول

در بخشی دیگر از قسمت آسیایی استانبول، مرکز خرید آکاسی قرار داشته که از جدیدترین مراکز خرید این قسمت معرفی میشود. علاوه براین، مرکز خرید آکاسیا استانبول، نزدیک به مرکز خرید مارمارا نیز میباشد. شما میتوانید با استفاده از سه وسیله نقلیه مترو، تاکسی و اتوبوس خود را به این مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول برسانید. مرکز خرید آکاسیا تقریبا سیصد فروشگاه و 2فضای سرسبز و زیبا دارد همینطور ساختمان این مرکز خرید بسیار شیک و باکلاس طراحی شده. در این فروشگاه میتوانید انواع و اقسام اسباب بازی ، لوازم ورزشی ، کیف ، کفش ، عینک ، جواهرات ، لباس های ورزشی ، لوازم آرایشی ، ساعت ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و ... را از انواع برندهای ترک و بین المللی تهیه کنید. بهترین زمان بازدید توریست ها و گردشگران تور استانبول از این مرکز خرید زمان حراجی هاست، که شامل بهترین تخفیفها میباشد. امکانات رفاهی فروشگاه، رستورانها، شهربازی ، سالن تئاتر ، سالن کنسرت ، کافه تریا ، فست فود ، سوپر مارکت و سالن سینما میباشد.

مرکز خرید کوزی استانبول

در محله کادیکوی استانبول در قسمت آسیایی این شهر، مرکز خرید محبوب کوزی قرار دارد. این مرکز خرید در خیابان بغداد در استانبول واقع میباشد. مرکز خرید کوزی استانبول با شصت فروشگاه، رستوران، بالکن، پارکینگ بزرگ ، سالن کفش و خدمات نگهداری از کودکان، یکی از پرطرفدار ترین مراکز خرید در قسمت آسیایی استانبول میباشد. علاوه بر این خدمات رفاهی خوبی از جمله سالن بزرگ برای سینما و تئاتر دارد. انواع اقسام برندهای ترک باکیفیت در این مرکز خرید شعبه داشته و به خاطر داشتن فضای سرسبز قابلیت استراحت بعد از خرید را دارد. این مرکز خرید شیک و از ده صبح تا ده شب باز میباشد.

مركز خريد اپتيموم استانبول

اگر میخواهید هم خرید کنید و هم تفریحی کرده باشید، بهترین مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول، مرکز خرید اپتیموم استانبول میباشد که بهترین و اجناس و کالاها را با بهترین برندها و مارک های ترک و یا بین المللی دارد. مرکز خرید اپتیموم رستوران های بی نظیری داشته و همچنین بهترین شعبه ها از برندهای آدیداس و نایک در این مرکز خرید هستند. داخل مرکز خرید سالن بسیار بزرگ سینما قرار داشته و از این مرکز خرید میتوانید لباس و کفش زنانه، مردانه و بچگانه، جواهرات، عطر و لوازم آرایشی، انواع برند‌ها، لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، زیبایی و بهداشتی را خریداری کنید.