مراکز خرید ارزان در گرجستان : اگر در سفر خود به دنبال خرید کردن هستید و از آن لذت میبرید، مراکز خرید گرجستان را از دست ندهید. مراکز خرید ارزان در گرجستان به خوبی پیدا میشود. همچنین داخل این مراکز خرید شعبه هایی از بهترین و برندهای بین المللی در جهان واقع میباشد. هر آنچه که نیاز دارید را میتوانید به راحتی از بیشتر مراکز خرید گرجستان پیدا کنید. همینطور قیمت مناسب مراکز خرید در گرجستان باعث شده تا هیچگاه مراکز خرید ارزان در گرجستان خالی نماند و مملو از گردشگر و توریست باشد. برای راحتی کار شما در سفر چند مورد از مراکز خرید ارزان در استانبول را آماده کرده ایم تا در سفر خود به گرجستان بهترین خریدها را داشته باشید.

مرکز خرید تفلیس مال و ایست پوینت در گرجستان

اگر میخواهید یک راست به سراغ بزرگ ترین و بهترین مراکز خرید در گرجستان بروید، مرکز خرید تفلیس مال را به شما پیشنهاد میکنیم. این مرکز خرید در قسمت غربی شهر زیبای تفلیس در محله دیقومی قرار گرفته و اجناس باکیفیت و قیمت مناسبی دارد. همچنین دارای نمایندگی از برندهای محبوب و مطرح در سطح جهان از جمله زارا، برشکا، گپ، بنانا، پول اند بیر، ریپابلیک، تاپ شاپ، تاپ من، نیولوک، کارفور و ... میباشد. مرکز خرید بزرگ تفلیس مال دارای رستوران ها و کافه های بسیار خوب و باکیفیتی نیز میباشد. همینطور امکانات تفریحی مثل استخر، سینما و زمین بازی کودکان دارد.

مرکز خرید تفلیس مال و ایست پوینت در گرجستان

مرکر خرید ایست پوینت گرجستان

این مرکز خرید نیز، به اندازه مرکز خرید تفلیس مال بزرگ و خوب بوده، با تفاوت اینکه در قسمت شرقی این شهر قرار داشته و نزدیک به فرودگاه میباشد. مرکز خرید ایست پوینت تفلیس، از مدرن ترین و پیشرفته ترین مراکز خرید ارزان در گرجستان میباشد و یکی از بهترین مراکز خرید برای مواد غذایی و پوشاک با برندهای خوب میباشد. همینطور یک شعبه از رستوران مک دونالد دارد. امکانات تفریحی و سرگرم کننده نیز متناسب برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده تا ازخرید کردن خسته نشوید

مرکر خرید ایست پوینت گرجستان

بازار واگزال تفلیس

یکی از بازارهای همیشه شلوغ در گرجستان، بازرا واگزال تفلیس است. دسترسی های خوبی برای این بازار بوجود آمده از جمله ایستگاه های مترو و ایستگاه های اتوبوس که به راحتی شما را به این بازار میرساند. این بازار نیز یکی از مراکز خرید ارزان در گرجستان بوده که بیشتر مردم گرجستان هم عاشق آن بوده و مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان است. نام اصلی این بازار در زبان روسی ها به معنای ایستگاه راه آهن بوده و اکنون اکثر مردم این بازار را به نام بازار واگزال تفلیس میشناسند. بازار واگزال اجناس طلا، چوب و وسایل مورد نیاز آن، لوازم منزل، میوه و تره بار دارد.

بازار واگزال تفلیس

بازار بزرگ لیلو تفلیس

از دیگر بازارهای بزرگ شهر تفلیس گرجستان، بازار لیلو میباشد که نزدیک به فرودگاه بین المللی این شهر قرار دارد و اجناس باکیفیت و ارزانی دارد. این بازار نمای سنتی دارد، انتظار مکانی باکلاس و شیک را نداشته باشید، تنها پاساژها و مغازه های تازه تاسیس آن بروز هستند. بازار لیلو از تفلیس 30کیلومتر دورتر بوده اما شما میتوانید با استفاده از تاکسی های مربوطه به این بازار برسید.

بازار بزرگ لیلو تفلیس

 

فروشگاه بزرگ گودویل تفلیس

 این فروشگاه زنجیره ای تقریبا در بیشتر نقاط گرجستان شعبه داشته و بسیار بزرگ و معروف است. یکی از بهترین مراکز خرید گوویل در تفلیس بوده که معمولا به خاطر قیمت های بالای آن، مشتری کمتری داشته اما کامل ترین فروشگاه در تفلیس میباشد. 

فروشگاه بزرگ گودویل تفلیس

با مشاهده دیگر تورهای ارزان لست تورز، جهانگرد واقعی شوید! برای شروع روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید :

 
تور استانبول (قطار) تور استانبول (زمینی)
تور استانبول تور آنتالیا
تور گرجستان  تور دبی
 تور ارمنستان تور ارمنستان زمینی
تور مشهد تور کیش
تور تایلند تور پوکت
تور پاتایا تور اروپا
تور مالزی تور کوالالامپور
تور بالی تور هند
تور چین تور گوانجو
تور مسکو تور سن پترزبورگ
تور باکو تور قونیه
تور آلمان تور فرانسه
تور گوا تور دهلی
تور لحظه آخری تور ارزان
توریاب توریاب جستجو تور هتل