محله های بالا شهر استانبول : منطقه هایی مثل منطقه بشیکتاش استانبول یکی از محله های بالاشهر استانبول بوده که افراد با شرایط اقتصادی متوسط رو بالا در این منطقه زندگی میکنند. بشیکتاش لوکس ترین منطقه در استانبول بوده که بیشتر از نود درصد از ثروتمندان را در خود جمع کرده. منطقه بشیکتاش استانبول در قسمت اروپایی استانبول قرار داشته و جزو یکی از منطقه های تاریخی استانبول نام برده میشود. همینطور استادیوم زیبای بشیکتاش نیز در این منطقه قرار داشته. هتل های این قسمت تقریبا همه پنج ستاره بوده و میتواند مکانی مناسب برای اقامت شما باشد. یکی از هتل های معروف این قسمت، هتل چیراهان بوده که پیش از این کاخ چراهان بوده و اکنون هتلی مدرن، لوکس و پنج ستاره میباشد. کاخ های بسیاری از قرن 19ام در این منطقه هستند که در بیشتر آنها از مرمر استفاده شده. معروف ترین این کاخ ها، کاخ دولما باغچه استانبول میباشد. مراکز خرید منطقه بشیکتاش استانبول، لوازمی مثل کتاب، لوازم الکتریکی، موزیک ها و .. را با قیمت مناسبی به فروش میرسانند. رستوران های منطقه بشیکتاش استانبول معمولا غذاهای دریایی یا گیاهی سرو میکنند.

خیابان نیشان تاشی استانبول

این خیابان که یکی از باکلاس ترین  لوکس ترین محله های بالا شهر استانبول محسوب میشود، منطقه بسیاری از هنرمندان، بازیگران و افراد معروف و مهم ترکیه بوده که به خاطر رستوران ها و مراکز خرید بسیار و پشت سر همی که داشت، خیابانی معروف و پربازدید میان توریست ها و گردشگران تور استانبول شده. خیابان عبدی ایپکشی در خیابان نیشان تاشی استانبول یکی از مشهور ترین و البته گران ترین خیابان های این منطقه است. این خیابان بهترین و گران ترین پوشاک، کیف وکفش، لباس فروشی و شکلات ها از بهترین و معروف ترین برندهای دنیا را دارد.

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال استانبول در منظقه اروپایی استانبول قرار داشته که در زمان قدیم به آن خیابان بزرگ میگفتند سپس بعد از انقلاب ترکیه نام این خیابان را به استقلال تغییر دادند. امروزه بسیاری از توریست ها و مردم ترکیه این خیابان را به شلوغ ترین خیابان شهر تبدیل کردند. مراکز خرید بسیاری در این خیابان واقع هستند که برای گشت و گذار در هر کدام از آنها یک روز وقت میگیرد. همچینین، علاوه بر مراکز خرید معروف، سینماهای بزرگ، رستوران های باکیفیت، مسجد های و کلیساهای باشکوه، سفارت خانه و ساختمان های قدیمی داشته که به جذابیت این خیابان می افزایند.

خیابان بغداد استانبول

خیابان بغداد که طویل ترین خیابان قسمت آسیایی استانبول میباشد، پر از رستوران ها، مراکز خرید عالی و نمایشگاه های ماشین بی نظیر است. همینطور بهترین مراکز خرید بین المللی در استانبول را میتوان در خیابان بغداد در استانبول پیدا کرد. یکی از ویژگی های خوب این خیابان از محله های بالا شهر استانبول نزدیک بودن آن به دریای مرمر بوده که تعداد بسیاری امکانات تفریحی در این منطقه هستند.

با لست تورز از هیچ تور ارزان و لحظه اخری دنیا بی خبر نخواهید ماند! برای شروع یکی از شهرهای زیر را انتخاب کنید :

 
تور استانبول (قطار) تور استانبول (زمینی)
تور استانبول تور آنتالیا
تور گرجستان  تور دبی
 تور ارمنستان تور ارمنستان زمینی
تور مشهد تور کیش
تور تایلند تور پوکت
تور پاتایا تور اروپا
تور مالزی تور کوالالامپور
تور بالی تور هند
تور چین تور گوانجو
تور مسکو تور سن پترزبورگ
تور باکو تور قونیه
تور آلمان تور فرانسه
تور گوا تور دهلی
تور لحظه آخری تور ارزان
توریاب توریاب جستجو تور هتل