قلعه شورین آلمان : این قصر شگفت انگیز و مجلل در شهرستان شورین، پایتخت دولت مکلنبورگ ورپومرن آلمان قرار دارد. قصر شورین درواقع در یک جزیره، در دریاچه اصلی شهرستان می باشد. این شهر حدودا بین 45 تا شصت دقیقه با هامبورگ فاصله دارد. یکی از دلایل جذب توریست ها و گردشگران تور اروپا به سمت این قلعه، موقعیت مکانی آن در کنار دریاچه می باشد. دومین دلیل آن نیز معماری فوق العاده جذاب اش می باشد. قلعه شورین یکی از مهم ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری آلمان و بهترین آثار تاریخی و عاشقانه در تمام اروپا می باشد. گفته شده در آینده این قلعه قرار است به یک میراث جهانی تبدیل شود. این قلعه علاوه بر زیبایی های داخلی اش دارای پنجاه هکتار باغ به همراه مجسمه های یبا و دریاچه های بسیار می باشد. توریست ها و گردشگران میتوانند جدا از بازدید از داخل قلعه، در محوطه بیرونی پیاده روی کرده و لذت ببرند. 

قلعه شورین آلمان

تاریخچه ساخت قلعه شورین آلمان

قلعه شورین بین سال های 1845 تا 1857 ساخته شده است. معماران تاریخی این قلعه گوتفرید سمپر، فردریش اوت، ارنست فریدریش و گئورگ آدولف هستند. برای قرن ها این قلعه، خانه دوک و دوک بزرگ از مکلنبورگ و سپس مکلنبورگ شورین بوده است. در آخر این کاخ بعد از سال 1918 به یک موزه تبدیل شده و در طی رژیم کمونیستی و جنگ سرد به یک دانشکده برای معلمان مهدکودک ساخته شده. 

تاریخچه ساخت قلعه شورین آلمان

این قصر سه طبقه چه جاذبه هایی دارد؟

برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا این قلعه از جمله قلعه هایی بوده که واقعا ارزش بازدید را داشته و از جذابترین دیدنی های اروپا می باشد. این قصر به طور کلی سه طبقه داشته که به یک موزه تبدیل شده اند. در این سه طبقه اشیا تاریخی، نقاشی ها و مجسمه های بسیار با ارزشی وجود دارند. قلعه شورین اتاق های بسیار بزرگ و تشریفاتی داشته که یکی از مهم ترین آن ها اتاق تاج و تخت و یک گالری پرتره آبا و اجدادی به همراه نقاشی دکور و کفپوش منبت کاری می باشد. حدودا 1000 سال پیش جای این قلعه، یک قلعه اسلاویانی قرار داشته است. 

این قصر سه طبقه چه جاذبه هایی دارد؟

ساعات بازدید قلعه شورین آلمان

توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا شش بعد از ظهر از این قلعه دیدن کنند.