فیلیپین مناطق دیدنی : اگر مطالب ما را دنبال میکنید، اینکه فیلیپین کجاست و بهترین جزایر آن کدامند اطلاعات کافی دارید. به طور خلاصه فیلیپین هفت هزار جزیره بسیار زیبا و دیدنی داشته، همینطور بیشتر آن را پوشش جنگلی فرا گرفته است. مردم این کشور آسیایی بسیار خونگرم و مهربان هستند. این کشور سه مجمع الجزیره به نام های لوزون، میندانائو و ویسایا دارد. حدود 66% از فیلیپین را جزیره میندانائو و لوزون گرفته است. همینطور توریست ها گردشگران میتوانند با استفاده از هواپیما، قطار و یا قایق بین جزیره ها در حال حرکت بوده و از تمام جزیره های آن دیدن کنند. با توجه به جزیره های بسیار زیادی که داشته فیلیپین مناطق دیدنی بسیاری دارد که پنج مورد از بهترین مناطق دیدنی اش را برای شما معرفی میکنیم

ویگان مناطق دیدنی فیلیپین

ویگان یکی از متاطق دیدنی تاریخی این کشور بوده که همچنان آثاری از زمان استعماری در آن باقی مانده مثل ارابه ها، مسیر اسب ها، عمارت ها باشکوه که از چوب سیاه ساخته شده اند. همه اینها نشان دهنده زمان استعمار اسپانیایی ها بوده است. در همان زمان استعمار فیلیپین توسط اسپانیایی ها موم، طلا را به کشور چین برای ساخت اشیاهای عجیب میفرستادند و این عمل را به یک تجارت خوب و پررونق تبدیل کرده بودند اکنون نیز همین تجارت بافی مانده. مراکز خرید این اشیا عجیب و غریب از جنس موم و طلا در شمال ویگان و جنوب آن بوده است. همینطور ویگان موزه ای جذاب داشته که میتواند ساعاتی شما را سرگرم کند.

ویگان مناطق دیدنی فیلیپین

پالاوان مناطق دیدنی فیلیپین

فیلیپین مناطق دیدنی جذابی دارد اما بهترین آن پالاوان بوهد که یک جزیره به صورت شهرستان میباشد. این منطقه از میندورو تا بورنئو بین قسمت جنوبی کشور چین و سولو قرار داشته. مرکز پالاوان ، این جزیره شهرستان مانند پوئرتو پرینسسا بوده. این مرکز شهرستان میز رودخانه های زیرزمینی دارد. در پالاوان منطقه به اسم کورون ریفز هست که میتوان گفت بهشتی برای علاقه مندان به غواصان میباشد. چرا که در حین غواصی میتوانید قسمت های باقی مانده از کشتی ژاپنی ها را که مربوط به زمان جنگ جهانی دوم است پیدا کنید. هنوز دیدنی های جذاب پالاون تمام نشده! یکی دیگر از مناطق دیدنی فیلیپین ال نیدو میباشد که منظره ای زیبا به سما صخره های از جنس آهک و خلیج باکوئیت دارد.

پالاوان مناطق دیدنی فیلیپین

بوراکای مناطق دیدنی فیلیپن

بوراکای نه تنها بهترین جزیره فیلپین بوده، بلکه جزو بهترین و زیباترین جزایر دنیا میباشد. این جزیره بهترین تفریحگاه برای توریست ها و گردشگران تور فیلیپین میباشد. بوراکای به داشتن آب های شفاف و ماسه های سفیدش بسیار مشهور است. یکی از شلوغ ترین مکان های فیلیپین ساحل سپید بوده که بیشتر توریست ها و گردشگران را به سمت خود جذب میکند. کمی دورتر از این منطقه اقامتگاه های کوچکی روی آب های اطراف این جزیره قرار داشته که البته به خاطر دور بودن ، امکانات کم اما خوبی به میهمانان ارائه میدهند.

بوراکای مناطق دیدنی فیلیپن

بانائوئه مناطق دیدنی فیلیپن

بانائوئه شهری بومی بوده که دیواری های گلی و تراس های برنج دارد. شما میتوانید با اتوبوس به راحتی به این شهر برسید. این شهر قدیمی ترین سیستم کشاورزی را داشته یعنی حدود دو هزار سال قبل امکانات و خدمات کشاورزی فراهم شده و از هر نسل به نشل دیگر واگذار شده. بانائوئه به جز دشت های آرام و سرسبزی که دارد محافظ های چوبی برنجی دارد که برای حفاظت از هر دانه برنج گذاشته شده و بسیار با ارزش است. این محافظ ها و یا مجسمه های باستانی به گفته افراد بومی این محله از برنج ها در برابر خطرات احتمالی مراقبت میکردند. به این صورت که اکنون برنج یکی از محصولات مهم، اصلی و اقتصادی این کشور محسوب میشود.

بانائوئه مناطق دیدنی فیلیپن

میندورو مناطق دیدنی فیلیپین

یکی دیگر از جزایر معروف فیلیپین میندورو بوده که به خاطر وجود رشته کوه ها به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده است. در بخش شمالی میندورو بیشتر قبیله های بدوی مانگایان ساکن هستند. هر قدر که این منطقه قدیمی و دور افتاده بوده اما قسمت شرقی آن یکی از بهترین جاذبه های گردشگری را دارد. در قسمت شرقی میندورو شهر پوئرتو گالرا قرار داشته که این مکان نیز به داشتن ماسه های سفید و سواحل تفریحی بسیار معروف است. همینطور طبیعت بکر و سرسبزی همراه با ، آبشارها و رودخانه ها دارد. 

میندورو مناطق دیدنی فیلیپین