فصل حراج لباس در دبی:بیشترین کاری که گردشگران و مسافران در سفر به کشورهای مورد علاقه خود میکنند، خرید کردن از مراکز تجاری آن کشور است. خصوصا خانم ها که عاشق خرید کردن و بازار ها وحراجی ها و فستیوال ها هستند ! دبی در مراکز تجاری و بازارها موفقیت بسیاری داشته و همین مراکز تجاری فوق العاده اش هست که موجب شده اقتصاد این شهر رو به پیشرفت باشد. بهترین فروشگاه های آسیا در زمینه های پوشاک، خودرو، مواد غذایی، مد و الکترونیک در بهترین برندها و مارک ها برای شهر دبی است. مراکز خرید معروفی مثل کارفور، هایپرپاندا،  Geantو بازارهای سنتی بسیار خوب و با صفای فروشنده های آن با کمی چانه زدن به شما تخفیفاتی باور نکردنی میدهند.

فروشندگان در فصل حراج لباس در دبی :

فروشنده ها میان خود رقابت داشته و سعی میکنند با خوش زبانی و دادن تخفیف های بی نظیر و باور نکردنی به مشتریان مخصوصا مسافران تور دبی که هدف اصلی شان میباشد جنس خود را به زور بفروشند. فروشگاه ها نیز برای جذب کردن توریست ها و مردم یک سری تخفیف ها و حراجی های خاصی برای کالاهای خاصی گداشته و فستیوال برگزار میکند. در این فستیوال ها برنامه های سرگرم کننده ای مثل موزیک و نمایش های زنده و.. در نظر گرفته شده تا توریستان بیشتر مشتاق دیدن این فستیوال ها شوند.

فصل حراج لباس در دبی در فصول مختلف :

در فصل زمستان، از وسط ماه فوریه فستیوال فصل طمستان برگزار میشود که محبوب بسیاری از مردم است. فستیوال تابستانی نیز از آخر ماه ژوئن برگزار شده که البته هوا در دبی در این فصل بسیار گرم بوده و اما اجناس با قیمت های خیلی خوبی فروخته میشوند. در مناسبت های خاصی مثل ماه مبارک رمضان نیز قیمت مواد غذایی بسیار مناسب میشود. و خیلی از مسافران تور دبی در این ماه به دبی سفر میکنند