غواصی در آب های زلال آنتالیا : زیر آب های دریای مدیترانه ای آنتالیا، دنیای دیگری را کشف میکنید! تنها به شنا کردن در آب های زلال و تمیز آنتالیا اکتفا نکنید، لباس غواصی را بپوشید و برای کشف دنیای زیر آب، تنی به آب بزنید. امروزه غواصی در آنتالیا یکی از پرطرفدارترین تفریحات است که توریست ها و گردشگران تور آنتالیا دست کم یکبار آن را تجربه کرده اند. به همین خاطر اگر تا به حال غواصی نکرده اید، در سفر خود با تور آنتالیا، این تجربه فراموش نشدنی را از دست ندهید. بهترین منطقه برای غواصی در آنتالیا، سیده است. سیده، برای شیرجه مرتفع ترین نطقه را داشته و امکانات تفریحی بیشتری هم دارد! به خاطر استقبال خوب توریست ها و گردشگران تور آنتالیا از غواصی، مراکز غواصی بسیاری در این شهر بوجود آمده اند و براساس استانداردها و ایمنی فعالیت میکنند. قبل از شروع غواصی، در مرکز تجمع غواص های حرفه ای، آموزش های لازم و ضروری برای غواصی در آب های آزاد به شما داده شده و تا مشکلی پیش نیاید. همینطور اگر بتوانید خوب از پس غواصی بربیایید و به صورت عملی نشان دهید، دیپلم غواصی از آنتالیا خواهید گرفت! برای سواحل آنتالیا حدود 25 سکو برای شیرجه از کمر تا kas وجود داشته. کشتی های توریستی در این آب های سواحل آنتالیا هستند که میتوانید تا بعد از ظهر مشغول به غواصی باشید و ناهار خود در این کشتی ها زمانی که نسیم خنک میوزد میل کرده و از سفر خود به آنتالیا لذت ببرید.  

غواصی در آب های زلال آنتالیا

غواصی ها در آنتالیا

با توجه به تنوع طلبی و علایق مسافران و توریست های تور آنتالیا برای غواصی، این ورزش آبی به دو قسمت تقسیم میشود.

قسمت اول بیشت برای افرادی هست که تاکنون غواصی نکرده اند و باید زیر نظر مدرسین درس نظری بگیرند، سپس بعد از سی دقیقه تمرین های مجاری و شیرجه در آب های عمیق تا پنج متری، میتوانند غواصی کنند. اصطلاحا به این مورد، غواصی نمایش میگویند.

قسمت دوم، برای افرادی است که غواصی را قبلا تجربه کرده و مدرک حرفه ای دارند. این افراد میتوانند کشتی های غرق شده، غارها و صخره های زیر آب را نیز تماشا کنند. به این نوع غواصی، غواصی با قایق میگویند.

غواصی ها در آنتالیا

هزینه غواصی در آنتالیا

هزینه غواصی در این آب های دریای مدیترانه 170 لیر، یعنی چیزی حدود 170000 تومان میباشد، که البته این هزینه بستگی به خدمات و امکاناتی است که دریافت میکنید. آکادمی دیپ واکینگ دایوینگ و سان دایوینگ غواصی، از مراکز غواصی خوب در آنتالیا هستند. 

هزینه غواصی در آنتالیا