صربستان دارای تاریخ شتابزده و پویا بوده و در نتیجه ساختار مذهبی جمعیت صربستان بسیار متنوع است صربستان با پایتختی بلگراد 1.6 میلیون نفری در جنوب شرقی و مرکزی اروپا و شبه جزیره بالکان قرار دارد و همسایه جنوبی مجارستان است و بلغارستان و رومانی را در شرق خود دارد و با کشورهای کمتر شناخته شده جمهوری مقدونیه و مونته‌نگرو در جنوب همسایه است  همچنین در غرب با کرواسی و بوسنی و هرزگوین هم مرز است. صربستان با  مساحت 88 هزار کیلومتر مربع  با رودخانه دانوب 588 کیلومتری و بلندترین قله کوه به اسم Đeravica به ارتفاع 2656 متر با واحد پول دینار  و جمعیت بالای 7 میلیون نفر یک کشور زیبا برای انتخاب تور اروپا برای شما عزیزانی است که عاشق سفر به کشورهای اروپایی میباشید.

تور صربستان

بیوگرافی صربستان:

صربستان همیشه شرق و غرب را هم از نظر جغرافیایی، بلکه به لحاظ سیاسی و فرهنگی  به هم مرتبط کرده است.در گذشته  صربستان بین امپراتوری روم شرقی و امپراتوری شاهد مهاجرت های دائمی  از هر دو همسایه غربی و شرقی خود بوده است و نتیجه  آن یک جامعه چند ملیتی و چند فرهنگی و متخصص در صربستان است.در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، مردم صربستان دارای آموزش جامع تر هستند، رویکرد معاصر بیشتری نسبت به زندگیشان دارند و  زبان های خارجی براحتی صحبت میکنند

گردشگری در روستاهای صربستان:

روستاهای صربستان از نظر زیست محیطی از آلودگی تمدن مدرن آزاد است، و دارای آب و هوای ملایم، هوای پاک و غذاهای سالم میباشند. دام ها  و سبزیجات  خوراکی و نوشیدنی که روستائیان صربستانی برای توریستها تهیه  میکنند غذا های  سنتی و سالم و ارگانیک میباشد که در مزرعه خودشان  بدست آمده است.

جنگلهای صربستان

صربستان در لیست یونسکو:

صومعه ها و آثار فرهنگ بيزانس، با ويژگي هاي قابل شناسايي فرهنگ صربستان باعث شده که این کشور در لیست یونسکو گنجاده شود. معماری، مجسمه سازی و تزئینات، نقاشی های دیواری در صومعه Studenica، Stari Ras و آثار تاریخی مدیترانه در  Gamzigrad - Romuliana و کوزوو  همچنین  شورای یونسکو بخش بزرگی از پارک طبیعت Golija را نیز به لیست یونسکو صربستان اضافه نمود.در قرن 13 میلادی  شاهد ظهور یک سبک معماری مشخص به نام مدرسه موراوا در دره رودخانه موراوا با نمادهای رنگارنگ و ایزار سنگی میباشیم.همچنین صربستان دارای کلیساهای متنوع نیز میباشد مانند کلیسای ارتدکس صربی، کلیسای کاتولیک رومی، کلیسای انجیلی اسکاتلند (کلیسای لوتری)، کلیسای انجیلی مسیحی (همچنین لوتری، آلمانی مجارستانی)، همه کلیساها و جوامع مذهبی در صربستان دارای استقلال کامل و استقلال داخلی از دولت هستند.

صربستان یونسکو

بهترین زمان سفر بر صربستان:

بهترین زمان برای دیدن صربستان و انتخاب تور صربستان زمانی است که برف، باران و باران متوقف شده است. در ماه آوریل، همه چیز شروع به گرم شدن می کند، و دمای هوا به 17 درجه سانتیگراد می رسد باران در ماه و ژوئن در سراسر صربستان می بارد. و جشنواره های مختلفی در صربستان برگزار میگردد مانند جشنواره Truget Dragecevo، با گروه های موسیقی کلاسیک ، جشنواره موسیقی بلگراد در اکتبر، و جشنواره موسیقی EXIT در ماه ژوئیه است.

تنظیمات ویدیو زیر روی 720 برای کیفیت بیشتر قرار دهید