در صنعت توریسم، ارتباط خوب برای اجرای موفقیت‌آمیز و خوشحال کردن مشتریان شما حیاتی است. از مشتریانی که برای رزرو تماس می گیرند تا اطلاعیه های به موقع در مورد در دسترس بودن اتاق بین کارکنان شما، هر فرآیندی به کیفیت سیستم های تلفن شما بستگی دارد.

برای دهه‌ها، هتل‌ها برای ارتباطات خود به سیستم‌های تلفن سنتی متکی بوده‌اند. در حالی که این سیستم های تلفن سنتی رایج هستند، نیاز به سیم کشی گسترده در سراسر ساختمان، اتکای گران قیمت به مخابرات، و استرس و دشواری نگهداری مداوم سیستم دارند.

با این حال، با توسعه اینترنت و خدمات صوتی دیجیتال، سیستم های تلفن VoIP اکنون گزینه ارتباطی بهتری را ارائه می دهند. با هزینه، قابلیت ها و قابلیت اطمینانی که برای ایجاد تجربه مشتری ایده آل نیاز دارید، ویپ  پاسخی به تمام نیازهای ارتباطی مهمان نوازی شما است.

از آنجایی که تکنولوژی ویپ از طریق اینترنت کار می کند، مزیت قابل توجهی در هزینه، انعطاف پذیری و عملکرد دارد. ارتباطات شما فقط از طریق پهنای باند اینترنت شما انجام می شود و اتکای شما به یک سیستم تلفن پرهزینه را از بین می برد. اگر نیاز به اضافه کردن خطوط بیشتری به خدمات تلفن خود دارید، می توانید بدون نیاز به فضای فیزیکی، سخت افزار و سیم کشی مورد نیاز برای تلفن های سنتی این کار را انجام دهید.

از همه جالب‌تر، تغییر به سیستم تلفنی با پشتیبانی ویپ به هتل ها اجازه می‌دهد تا تعداد بسیاری از امکانات رفاهی را به مهمانان ارائه دهند. از صندوق صوتی گرفته تا قابلیت هایی مانند تماس های همزمان. به علاوه، با ادامه پیشرفت فناوری، فناوری  به شما این امکان را می‌دهد که مهمان‌نوازی خود را جلوتر از رقبای خود نگه دارید.

فناوری ویپ  چگونه می تواند برای هتل ها مفید باشد؟

وقتی صحبت از کار در صنعت هتل داری می‌شود، بزرگترین هدف شما ارائه یک تجربه راحت و رضایت‌بخش برای مهمانانتان است. شما به‌عنوان «خانه‌ای دور از خانه» عمل می‌کنید، بنابراین تلاش می‌کنید اقامتگاه‌هایی را فراهم کنید که نیازهای مهمانان را برآورده کند و از همه انتظارات آنها فراتر رود.

اگرچه بسیاری در هنگام صحبت در مورد ارتباطات مهمان نوازی فقط تلفن مهمان را در نظر می گیرند، تلفن هایی نیز برای ارتباط کارکنان با کارکنان، رزرو، خدمات مهمان و غیره وجود دارد. با همه این اتصالات مهم، که به طور مداوم در طول روز برقرار می شود، یک سیستم تلفن موثر می تواند راهگشای عملیات شما باشد.

به منظور ارائه ارتباطات، می توانید کاملاً به سیستم های تلفن VoIP اعتماد کنید. این سیستم های تلفنی ویژگی ها و مزایای باورنکردنی برای نیازهای مهمان نوازی شما ارائه می دهند. برای اینکه به شما ایده دهیم که با یک سیستم مبتنی بر اینترنت از چه چیزی لذت خواهید برد، مزایای VoIP ارائه شده به هتل ها را در زیر آورده ایم:

کاهش هزینه های سیستم تلفن

با یک سیستم تلفن سنتی، باید هتل خود را برای خطوط تلفن مورد نیاز خود سیم کشی کنید و زیرساختی بسازید که از سیستم کامل شما پشتیبانی کند. هر خط و تماس نیاز به هزینه های اضافی از طریق مخابرات دارد.

با استفاده از یک سیستم ویپ، ارتباطات شما نیاز به هزینه های پایین تری دارد و همچنان باعث صرفه جویی در هزینه های آینده می شود. اگرچه می‌توانید تلفن‌های نرم‌افزاری را خریداری کنید، که به طور خاص برای استفاده با قابلیت‌های ویپ  ساخته شده‌اند. بدون نیاز به ارائه آموزش ویپ، ارتباطات جدید شما صرفاً از طریق سرویس پهنای باند شما اجرا می شود و به شما امکان می دهد صدا و داده را از طریق شبکه انترنت منتقل کنید.

بهبود خدمات میز پذیرش

به عنوان یک هتل شلوغ، شما دائماً از میز پذیرش خود تماس می گیرید یا تماس دریافت می کنید. از رزروها گرفته تا سؤالات مهمان، تلفن‌های شما به ندرت ثابت می‌مانند. سیستم‌های تلفن ویپ به شما این اطمینان را می‌دهند که در دسترس مهمانان بمانید.

ویژگی‌هایی مانند سیستم‌های پاسخ صوتی تعاملی (IVR) و مهمانداران خودکار، منوها و پاسخ‌های خودکار را برای مدیریت بهتر تماس‌های دریافتی فراهم می‌کنند. با استفاده از تلفن گویا، می‌توانید منوهای تعاملی بسازید که به تماس گیرنده ها اجازه می دهد به راحتی به بخش مناسب دسترسی پیدا کنند، به سؤالات متداول پاسخ دهند و اتاق رزرو کنند. همه این قابلیت ها، بدون صحبت با کارکنان هتل انجام پذیر است. همچنین می توانید به راحتی تماس های بعد از ساعت کاری را به خدمات پاسخگویی اضطراری هدایت کنید و اطمینان حاصل کنید که مهمانان در صورت نیاز با یک شخص واقعی صحبت می کنند.

افزایش کیفیت تماس

در حالی که فناوری تلفن VoIP مدتی است که وجود داشته است، در مراحل اولیه قرار دارد، گرچه شما می توانید با استفاده از یک هدست تلفن کیفیت صدا را به حداکثر برسانید. با این حال، اکنون، این سیستم ها کیفیت صدای خوب یا بهتری نسبت به همتایان PBX خود ارائه می دهند. با این تماس های تلفنی با کیفیت، مهمانان همیشه از ارتباطات اتاق خود راضی خواهند بود.