سواحل شهر بارسلونا : هر شهر و کشوری، جاذبه مخصوص به خود را دارد. استانبول را به خاطر مراکز خریدش، گرجستان را به خاطر ارزان قیمت بودن و جاذبه های تاریخی اش، پاریس را به خاطر برج ایفل و خیابان های سرسبز و ... دوست دارند. شهر اروپایی بارسلونا جدا از آب و هوای فوق العاده و بسیار خوبی که داشته، به خاطر سواحل معروفش دوست دارند و به آن سفر می کنند. بارسلونای اسپانیا هر سال در فصول گرم پذیرای میلیون ها میلیون توریست و گردشگران از نقاط مختلف دنیا می باشد. لست تورز نیز در ادامه برای شما عزیزان بهترین سواحل شهر بارسلونا را معرفی کرده است. 

ساحل بارسلون

اولین ساحلی که قرار است به شما معرفی کنیم، ساحل بسیار زیبا و فوق العاده بارسلون می باشد. این ساحل درست از جایی که خیابان معروف رامبلا است شروع شده و تا میدان کریستف کلمب و جلوتر، پیش رفته است. اگر به دنبال بهترین اقامتی لاکچری هستید و همینطور دوست دارید نزدیک به سواحل این شهر اقامت داشته باشید، بهترین منطقه پیشنهادی، ساحل بارسلون است. این ساحل در فصل تابستان و فصول گرم طرفداران بسیاری بین توریست ها و گردشگران تور اروپا داشته که برای آفتاب گرفتن و استفاده از آب و هوای خوب این منطقه، وارد بارسلونا شده اند. در این ساحل میتوان کشتی های بزرگ و با عظمتی را دید که در ساحل بارسلون پهلو گرفته و مسافران را سوار می کنند. در این ساحل رستوران های بسیار خوبی هم با بهترین و باکیفیت ترین غذاها، دل توریست ها و گردشگران را برده اند. ساحل بارسلون هم اکنون جاذبه کشور اسپانیا بوده و به خصوص در فصول گرم بسیاری از توریست ها و گردشگران را به خود جذب می کند. 

ساحل بارسلون

ساحل بوگاتل بارسلونا

اگر میخواهید از شلوغی و سر و صدای شهر دور شوید، بهترین انتخاب برای توریست ها و گردشگران تور اسپانیا، ساحل بوگاتل است. ساحل بوگاتل نسبت به دیگر سواحل شهر بارسلونا خلوت تر و ساکت تر بوده و همینطور امکانات و خدمات بسیار خوبی هم ارائه میدهد. سه رستوران بسیار بزرگ در این ساحل قرار داشته که با انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و ... از توریست ها و گردشگران پذیرایی می کنند. غذاهای دریایی این رستوران ها بهترین طعم را بین دیگر رستوران های شهر دارند. 

ساحل بوگاتل بارسلونا

ساحل نوا مارس بلا و سواحل لوانته

ساحل نوا مارس بلا در منطقه سنت مارتی قرار داشته و از نظر توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اروپا یکی از آرامش بخش ترین و تمیزترین سواحل شهر بارسلونا بوده است. این ساحل هر سال بسیاری از توریست ها و گردشگران پیر و جوان را به سمت خود جذب می کند. میتوان ساحل نوا مارس بلا را به عنوان یک استراحتگاه برای ریلکس کردن انتخاب کرد. سواحل لوانته از سواحل شلوغ بارسلونا با کمی فاصله از ساحل نوا مارس بلا می باشد. این ساحل امکانات بسیار خوبی از جمله تخت، چترهای حمام افتاب، زمین بازی برای کودکان، امکانات تفریحی مثل قایق سواری در موز، جت اسکی و ... . بین این دو ساحل، ساحل بلا مارس طرفداران بسیاری دارد. 

ساحل نوا مارس بلا و سواحل لوانته

ساحل سن سباستین بارسلونا

سن سباستین یک ساحل سنتی و بسیار معروف بین توریست ها و گردشگران اروپایی است. این ساحل همیشه پر شور و هیجان و شلوغ است. هتل بسیار زیبا و معروف دابلیو بارسلونا نیز در ساحل سن سباستین قرار داشته و درست همانند یک بادبان نقره ای استوار، به سمت سواحل بارسلونا قرار گرفته است. این هتل استخر بسیار زیبا و بزرگی داشته که به سمت ساحل می باشد. همینطور در کنار این هتل، هتل پنج ستاره دیگری به اسم هتل مارینا جی ال نیز قرار داشته که یکی از بهترین هتل های این منطقه و ساحل سن سباستین است. 

ساحل سن سباستین بارسلونا

ساحل اوکاتا بارسلونا

زیباترین و تمیزترین آب را ساحل اوکاتا دارد. این ساحل از اتاق هتل های اطراف بسیار زیبا و خوش منظره به نظر میرسد. ساحل اوکاتا برای بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه اسپانیا این ساحل را به عنوان استراحتگاه در بارسلونا انتخاب می کنند. همینطور سرگرمی های بسیاری هم برای کودکان وجود دارد. هتل های بسیار خوب و مناسبی هم در این ساحل وجود دارند که اگر تمایل داشته باشید نزدیک به این ساحل اقامت داشته باشید، میتوانید در یکی از آن ها اقامت داشته باشید. البته با اینکه ساحل استراحتگاه بسیار معروفی می باشد اما کمپینگ در آن هرگز توصیه نمی شود. 

ساحل اوکاتا بارسلونا

ساحل سانت فلیو د گیکسلس بارسلونا

ساحل سانت فلیو د گیکسلس آب های بسیار شفاف و تمیزی داشته و روستای آن اطراف خود تپه های بسیار زیبایی دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا که به دنبال هیجان در این ساحل هستند میتوانند در تونل قطار به ماجراجویی بپردازند. نزدیک به این ساحل یکی از بهترین هتل ها و رستوران ها قرار دارد. این ساحل چشم انداز بسیار زیبایی با درختان کاج، دامنه های صخره ای و ساحل شنی بسیار زیبا دارد. 

ساحل سانت فلیو د گیکسلس بارسلونا

ساحل تسسا د مار بارسلونا

یکی دیگر از زیباترین منطقه های بارسلونا، کاسترا براو، ساحل تسسا د مار می باشد. کاسترا براو در منطقه ساحلی قسمت شمالی قرار دارد. هر سه ساحل اصلی آن نیز در تسسا د مار قرار داشته و آن ها را به اسم های پلاتجا، پلاتجا د لا مار منودا و ساحل پلاتجا دس کوئولار که یک ساحل ماهیگیر قدیمی است می شناسند. 

ساحل تسسا د مار بارسلونا

ساحل بلانس در کاسترا براو بارسلونا

ساحل اصلی بلانس را احتمالا روی بسیاری از کارت پستال ها دیده اید. این ساحل دوست داشتنی طرفداران بسیار زیادی داشته و دومین ساحل طولانی بارسلونا می باشد. 

ساحل بلانس در کاسترا براو بارسلونا

ساحل پلاتجا د بلانس بارسلونا

ساحل پلاتجا به طور کلی 625 متر مساحت داشته و درست روبروی شهرستان قدیمی بارسلونا بین سنگ سا پالومر به مارینا و بندر قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا در این ساحل میتوانند خود را به پیاده روی، دوچرخه سواری در مسیرهای دوچرخه و مسیرهای کوهستانی مشغول باشند. 

ساحل پلاتجا د بلانس بارسلونا