شما بدنبال گذراندن تعطیلاتتان در یک منطقه ساحلی هستید ؟ اگر بدنبال ایده هایی برای گذراندن تعطیلات بعدی خود هستید و علاقه مند به سواحل در آسیا اما مطمئن نیستید که به کجا بروید؟ ما بهترین مقصدهای سواحل آسیایی بر اساس تجربیات به اشتراک گذاشته شده توسط مسافران را به شما معرفی می کنیم . 

1. پالاوان ( فیلیپین )

پالاوان یکی از استان‌های کشور فیلیپین و نیز نام جزیره‌ای در این کشور است. این استان در غرب این کشور قرار گرفته است. طول آن 450 کیلومتر و عرض آن 50 کیلومتر میباشد. در پالاوان حدود 45 جزیره کوچک وجود دارد پالاوان حدود 2000 کیلومتر ساحل دارد زمین جزیره ی پالاوان مخلوطی از سواحل، تپه های ناهموار، دلتاهای بین دره ها و جنگل های انبوهی می باشد که در اطراف پیچ و خم های رودخانه ای پراکنده شده که منبع آبیاری آنها می باشد.

2. جزیره فی فی ( تایلند)

این جزیره در لیست بهترین جاذبه های تایلند محسوب می شود. در این جزیره می توانید صخره هایی از جنس آهک ببینید علاوه بر این ساحل شنی فی فی محلی مناسب برای قدم زدن با پای برهنه است. غارهای پنهان این ناحیه هم بر هیجان شما خواهد افزود بخش های جنوبی این جزیره به دلیل وجود مرجان و عمق زیاد، برای غواصی بسیار مناسب میباشد .یکی از مشخصترین ویژگی های آن این است که هیچ وسیله نقلیه موتوری در این جزیره وجود ندارد و برای گشت زدن در جزیره می توانید از قایق های پارویی استفاده کنید.

3. جزیره گوا ( هند )

گوا یکی از زیباترین و تمیزترین شهرهای مهم هند است که با طبیعت سرسبز بی نظیر خود و سواحل چشمگیر و دیدنی با شب زنده داری ها و غذاهای دریایی خوشمزه سالانه چند صد هزار گردشگر از سراسر دنیا را به خود جذب می کند غذاهای گوا بسیار معروف است و مخلوطی است از غذاهای پرتغالی، جنوب هند و عربی اما به سبب حضور همیشگی گردشگران، غذاهای متنوعی در همه جای شهر در دسترس است. گوا یکی از معدود مکان های هند است که اغلب رستوران های آن گوشت گاو هم سرو می کنند.اگر بخواهیم گوا را با دیگر نقاط هند مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که گران است، اما در مقایسه با دیگر نقاط دنیا بسیار ارزان‌تر محسوب می‌شود. هم هتل‌های خوب و ارزان‌ قیمتی پیدا می‌شود و هم غذا و نوشیدنی 

4. جزیره Soneva گیلی ( مالدیو )

مالدیو کشوری است جزیره‌ای در اقیانوس هند واقع در جنوب غربی هند و عنوان گران قیمت و پر زرق و برقی را دار است، Soneva گیلی (مالدیو) جزیره مرجانی کوچک در یک تالاب درخشان با ویلاهای بزرگ، غذاخوری های خوب با پیش خدمت خصوصی مکانی لوکس و بی سروصدا و سواحل زیبای مرجانی با ماهی های رنگارنگ آن و مرداب های صاف و زلال و درختان نارگیل، محیط مناسبی برای تجربه یک مکان جدید است. 

5. ساحل سفید Boracay (فیلیپین)

ساحل سفید خیره کننده با ماسه هایی سفید پودری فوق العاده خالص به آب های نیلگون کم عق ، ورزش های غواصی، چشمه های معدنی، خرید همگی دلایل خوبی است برای اینکه یک روز خود را در ساحل بگذرانید ناهار دلچسب میل کنبد و بر روی صندلی هنگامی که کوکتل نوش جان می کنید غروب زیبای آفتاب را نظاره گر باشید و یک شب زنده داری تمام عیار را در پیش روی داشته باشید. 

6. جزیره کوه رانگ (کامبوج)

این جزیره شاعرانه و زیبا بهشت گرمسیری دست نخورده است. و دومین جزیره بزرگ کامبوج است با بیش از 40 کیلومتر از سواحل شنی سفید رنگ و آب های فیروزه ای، لذت ساده و آرامش بخش با آب سرد و غذاهای دریایی تازه ،این گردشگاه دارای کلبه‌های روی آب و ویلاهای جنگلی جذابی است که بسیاری از آن‌ها ‏چند اتاق دارند و برای اقامت کردن هم‌زمان چند خانواده مناسب هستند.

7. جزیره سیپادان ( مالزی )

صخره های بکر و دست نخورده مکانی ایده آل برای شیرجه و غواصی جایی برای تماشای گونه های متنوع و کمتر دیده شده از جانوران دریایی ، که البته برای دیدن این گونه های کمیاب و جالب باید تنی به آب بزنید و غواصی کنید

برای سفر به این نقاط بکر و بی نظیر می توانید با ما همراه شوید و در لست تورز با انتخاب تور مورد نظر سفری بیادماندنی برا ی خودتان و عزیزانتان به یادگار بگزارید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@