ساحل تنریف اسپانیا : یکی از سواحل کشور اسپانیا که به تازگی بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اروپا را به سمت خود جذب کرده، ساحل تنریف می باشد. این ساحل در یک جزیره آتشفشانی قرار داشته و دارای شن های سفید و گرم و نرم است. در این جزیره مثل شهر بارسلونا میتوان شاهد زندگی شبانه شلوغ و مهیج بود. ساحل تنریف اسپانیا هنگامی که با استقبال بسیار خوب توریست ها و گردشگران روبرو شد، امکانات و خدمات بروز و فوق العاده ای را به خود اضافه کرد، از جمله امکانات غواصی برای مبتدیان و حرفه ای ها و تدارک یک شنا در کنار ماهی های رنگارنگ، دیوارها، باقی مانده های کشتی ها، غارها، لاک پشن ها و ... دید. جدا از غواصی، این جزیره آتشفشانی در ساحل تنریف دارای ورزشهای آبی و تفریحات مختلف دیگری هم می باشد. همچنین توریست ها میتوانند با کرایه کردن یک قایق تمام جزیره را بگردند و در راه نیز هم مسیر نهنگ ها و دلفین ها شوند. پیشنهاد لست تورز به شما اقامت در قسمت غربی جزیره بوده جایی که خلیج های خلوت قرار دارند. قسمت شرقی آن نیز چشم اندازهای بسیار زیبایی به سمت آتشفشان دارد. جزیره تنریف که یکی از جزیره های مجمع الجزایر قناری بوده، اولین منطقه خودمختار اسپانیا می باشد که سال 1991 گاوبازی را ممنوع کرده و طرفدار ممنوعیت خشونت علیه حیوانات در تمام اسپانیا است. 

ساحل تنریف اسپانیا

هرم های ساحل

حال میرسیم به جاذبه های گردشگری این جزیره! اولین جاذبه ای که میخواهیم به شما معرفی کنیم، هرم هایی بوده که بومی های اصلی جزیره سازنده آنها بودند و خدایان بسیاری را در آنها میپرستیدند. هنوز هم تعدادی از این هرم ها در ساحل تنریف وجود دارند. 

هرم های ساحل

کنسرت ها و جشنواره های این ساحل

توریست ها و گردشگران تور اسپانیا در این جزیره میتوانند در جشنواره ها و کنسرت های موسیقی مختلف شرکت کنند که بیشتر آن ها گروه های بین المللی ناشناس، بندهای محلی و هنرمندان می باشند. اگر میخواهید در بهترین کنسرت ها محلی شرکت کنید، سری به مراکز فرهنگی این جزیره بزنید. 

کنسرت ها و جشنواره های این ساحل

از دیگر جاذبه های تفریحی در ساحل تنریف

از دیگر تفریحاتی که میتوان در این جزیره داشت قایقرانی، اسنورکلینگ، کایاک سواری، غواصی، عکاسی از نهنگ ها و ... اشاره کرد. بادهای بسیار قوی که در اقیانوس اطلس می وزد، باعث می شود موج سواری در این منطقه تفریحی لذت بخش باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اروپا که میخواهند از نهنگ ها و دلفین ها دیدن کنند، سری به قسمت جنوب غربی ساحل تنریف بزنند. در این قسمت میتوان نهنگ قاتل و نهنگ آبی را نیز مشاهده کرد. 

از دیگر جاذبه های تفریحی در ساحل تنریف

جنگل های کاج ساحل تنریف 

خود مردم حزیره تنریف، یکشنبه هر هفته را در قسمت های تفریحی جنگل های کاج هستند و در این مناطق به خوش گذرانی و جنگل گردی می گذرانند. عده ای هم بساط پیک نیک به راه اندازه و شروع به آوازخوانی گروهی می کنند. جدا از جنگل های کاج این منطقه، سیزده منطقه از دامنه کوه ها نیز برای چادر زدن بسیار مناسب می باشند. بسیاری از توریست ها و گدرشگران تور ارزان اسپانیا برای تماشای ستاره ها دنباله دار و آسمان پاک در یکی از این سیزده منطقه چادر می زنند. 

جنگل های کاج ساحل تنریف

کوه آتشفشان تیده در ساحل تنریف

تنریف به خاطر وجود کوه آتشفشان تنریف یک جزیره آتشفشان است. این کوه از سطح دریا 3.718 متر ارتفاع داشته و بلندترین نقطه از کشور اسپانیاست. همینطور این کوه آتشفشانی سومین آتشفشان بلند دنیا بوده که با پنج ساعت پیاده روی میتوان به بالای ان رسید. البته تله کابین نیز برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا نیز وجود داشته که این مسیر پنج ساعته را هشت دقیقه ای طی می کنند. 

کوه آتشفشان تیده در ساحل تنریف

استخرهای گاراچیکو جاذبه غیر عادی ساحل

به خاطر آتشفشان این کوه، یکسری جاذبه های غیر عادی به اسم استخر های صخره گاراچیکو تشکیل شده اند. این استخرها در زمان قدیم بندر اصلی تنریف بوده و در سال 1706 به خاطر فوران آتشفشان و وارد شدن آن به رودخانه نابود شد. این اتفاقی که از نظر شما یک اتفاق وحشتناک است و باعث نابودی شهر شده، امروزه دلیل جذب توریست ها و گردشگران بسیاری شده است. امروزه این استخرها از آب پر شده و محل شنا و استراحت مردم هستند. 

استخرهای گاراچیکو جاذبه غیر عادی ساحل

دیگر جاذبه های گردشگری تنریف اسپانیا

اما اگر به دنبال هیجان و کمی حس ماجراجویی هستید، پیشنهاد میکنیم از ماسکا دیدن کنید. این مکان حس ماقبل تاریخ داشته و در اوایل شب بهترین مکان برای بازدید در این جزیره شگفت انگیز و تماشایی می باشد. در این ساحل نیز مثل شهر بارسلونا میتوان شاهد معماری سنتی اسپانیایی بود. برای تماشای بناها و ساختمان های این جزیره مرکز تاریخی شهر لا اوروتاوا را امتحان کنید. در کنار این ساختمان ها، باغ گیاه شناسی این شهر نیز با بیشتر از سه هزار گونه گیاهی متنوع وجود دارد. 

دیگر جاذبه های گردشگری تنریف اسپانیا

هتل های ساحل تنریف اسپانیا

هتل هایی که هم اکنون برای شما نام خواهیم برد، بهترین هتل های ساحلی این منطقه بوده و اکثرا سه ستاره به بالا هستند. شما میتوانید با رزرو هرکدام از آنها، برای خود و خانواده تان علاوه بر سفر، اقامت رویایی نیز رقم بزنید :

  • هتل سر آنتونی اسپانیا
  • هتل کلوئه پاترا اسپانیا
  • هتل ایبرواستار سابیلا اسپانیا
  • هتل بارسلو سانتیاگو اسپانیا
  • هتل باهیا دل دوک اسپانیا
  • هتل ریتز کارلتون اسپانیا

هتل های ساحل تنریف اسپانیا