یکی دیگر از چیزهایی که در خاورمیانه سابقه طولانی مدتی دارد، آشپزی است. غذاهای خاورمیانه به خاطر طعم بسیار عالی و خوشمزه ای که دارند در سراسر دنیا مشهور شده و بسیاری از توریست ها و گردشگران از سراسر دنیا به خاورمیانه سفر می کنند تا این غذاهای خوشمزه و لذیذ را امتحان کنند. درواقع یکی از تفریحات همیشگی توریست ها و گردشگران در سفرهای تفریحی، غذا خوردن در رستوران های مختلف است. بنابراین اگر به شهری مثل دبی سفر کرده باشید، شانس به شما رو کرده و باید خود را آماده یک پرخوری حسابی کنید. شهر دبی مملو از بهترین رستوران های دنیا با غذاهایی خوشمزه است. توریست ها و گردشگران ایرانی تور دبی در این شهر میتوانند به رستوران های سنتی خاورمیانه ای سری زده و از غذاهای خوشمزه آن امتحان کنند. در ادامه لست تورز برای راحتی شما بهترین رستوران های سنتی خاورمیانه ای در دبی را معرفی کرده تا بهترین های آن را امتحان کنید. 

رستوران Na3 Na3 دبی

این رستوران یک ترکیب عالی از میهمان نوازی اصلی خاورمیانه ای به همراه غذاهای سنتی عربی می باشد. غذاهای Na3 Na3 دبی همراه با اصیل ترین و سنتی ترین طعم دهنده ها و ادویه های محلی تهیه شده و به همین خاطر است که طعم بی نظیر و فوق العاده ای دارد. محیط این رستوران نیز انقدر گرم و دوستانه بوده که توریست ها میتوانند همراه با خانواده خود به آن بیایند. در رستوران Na3 Na3 نان تازه و داغ محلی به صورت مستقیم از تنور بیرون آورده شده و به سر میز شما آورده می شود. شما میتوانید برای وعده های صبحانه، ناهار و شام به این رستوران سر بزنید. مراسمات مختلفی در طول هفته شب ها در این رستوران برگزار می شود. در اصل غذا خوردن در رستوران Na3 Na3 یک تجربه فرهنگی عالی بوده که نباید آن را از دست بدهید. 

رستوران Na3 Na3 دبی

رستوران شایان دبی

توریست ها و گردشگران ایرانی تور دبی میتوانند در رستوران شایان که غذاهای خوشمزه ایرانی سرو می کند، یک وعده عالی داشته باشند. این رستوران محیطی سنتی و زیبا داشته و همچنین انواع و اقسام دمنوش های سنتی ایرانی را سرو می کند. پرسنل این رستوران با نان ها داغ و تازه محلی به استقبال میهمانان می آیند. قسمت نیمه خصوصی این رستوران نیز محیطی خصوصی تر و دنج تری داشته تا توریست ها از خوردن غذای مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند. رستوران شایان نوشیدنی های ایرانی به خصوص دوغ را برای میهمانان خود سرو می کند. از محبوب ترین و بهترین غذاهای این رستوران میتوان به زرشک پلو و کباب سلطانی اشاره کرد. 

رستوران شایان دبی

رستوران Levantine دبی

در رستوران Levantine هم غذاهای لذیذ و خوشمزه میل کنید هم از نمایش های فرهنگی مختلف لذت ببرید که اغلب شب ها برگزار می شوند. این رستوران انواع و اقسام غذاهای سنتی و همینطور چند نوع غذای دریایی گریل شده دارد. تنوع منوی رستوران Levantine معمولا به طوری بوده که برای تمام سلیقه ها مناسب است. توریست ها و گردشگران میتوانند در این رستوران غذای خود را هم در فضای باز، فضای سرپوشیده و هم در تراس نوش جان کنند. در این رستوران غذاها با بهترین طعم و کیفیت ارائه می شود. 

رستوران Levantine دبی

رستوران Olea دبی

اگر هوس غذاهای عربی سنتی کرده اید، به شما رستوران Olea را پیشنهاد می کنیم. غذاهای این رستوران شامل غذاهای کشورهایی مثل فلسطین، ترکیه، سوریه، اردن و لبنان می شود. این رستوران محیط بسیار آرام و دنجی داشته و غذاهای آن مناسب برای هر سلیقه و ذائقه ای است. محیط داخلی رستوران بسیار زیبا تزئین و دکور شده که لذت غذا خوردن در آن را دو برابر می کند. توریست ها و گردشگران تور دبی معمولا علاقه زیادی به دسرهای عربی این رستوران دارند. 

رستوران Olea دبی

رستوران شبستان دبی

یکی دیگر از رستوران های ایرانی این شهر که به توریست ها پیشنهاد می کنیم، رستوران شبستان است. در این رستوران انواع و اقسام غذاهای سنتی ایرانی پیدا می شود. رستوران شبستان برای تهیه غذاهای خود از تازه ترین و بهترین محصولات و مواد اولیه استفاده می کند تا غذاها خوش عطر و طعم باشند. محیط رستوران بسیار باکلاس و مجلل بوده و غذاهای آن کیفیت فوق العاده ای دارد. انواع دسرهای ایرانی از جمله بستنی سنتی منوی این رستوران پیدا می شود. در رستوران شبستان موسیقی سنتی ایرانی نیز پخش می شود. 

رستوران شبستان دبی