گهواره، تخت خواب، کمد، پتو و لحاف، دراور و … از مهمترین لوازم یک سرویس خواب برای نوزاد است. افزون بر این می توان ست لحاف، تشک و بالش را برای سرویس خواب نوزاد قرار داد. با اهمیت ترین مورد برای سرویس خواب نوزاد انتخاب وسایلی می باشد که از الیاف ضد حساسیت و با لطافت بوده تا راحتی و آسایش را برای شما و فرزند دلبندتان فراهم نماید. چون پوست نوزادان لطیف و حساس است و براحتی در معرض آسیب قرار میگیرد. در رابطه با خرید محصول مورد نظر در سرویس خواب نوزاد باید دوام و کیفیت را هم مدنظر قراردهید تا بتوانید راحتی و امنیت را برای نوزاد خود فراهم کنید. ابتدا برای انتخاب سرویس خواب نوزاد باید یک بررسی کلی بکنید تا از خرید خود مطمئن شوید.

لیست وسایل اصلی مورد نیاز در یک سرویس خواب نوزاد

  • تخت نوزاد
  • کمد نوزاد
  • دراور نوزاد
  • ویترین و جا عروسکی
  • شلف دیواری

متریال استفاده شده در طراحی سرویس خواب کودک

برای اینکه سرویس خواب کودک را ساخته و طراحی کنند باید توجه داشته باشند که در گوشه های تخت و سایر وسایل لبه های نوک تیز و پایه دار قرار ندهند تا کودکان به هنگام برخورد با آن صدمه ببینند.

در طراحی تمام وسایلی که برای کودکان ساخته می شود باید دقت کرد که امنیت کودکان در آن در نظر گرفته شود. یکی دیگر از نکاتی که باید بسیار مد نظر قرار گرفته شود توجه به احتیاجات کودک در رده‌های سنی مختلف است.

با ترکیب چوب های مختلف سرویس خواب های کودک می تواند طراحی های متفاوتی داشته باشد که منجر به زیباتر شدن اتاق کودک شما خواهد شد. به کار بردن رنگ های روشن برای طراحی سرویس خواب های کودک باعث می‌شود که کودک خیلی بهتر و زودتر با اتاق خواب ارتباط برقرار کند.

ولی دقت داشته باشید که مواد و مصالحی که برای وسایل اتاق فرزند شما به کار می رود باید فرآوری شده باشند که وقتی کودک شما با آنها تماس دارد دچار حساسیت و یا هرگونه بیماری ناشی از آن نشود.

بشتر بخوانید: راهنما خرید سرویس خواب نوجوان نی نی بابا

اثرات رنگ ها در سرویس خواب های اتاق کودک و نوجوان

کودکان شما به اتاق خود به چشم جهان و تمام دنیا نگاه می کنند پس بهتر است در اتاق کودک خود از رنگ های شاد بیشتر استفاده کنید تا باعث شوید اتاق کودک شما شادتر و دلباز تر و جذاب تر به نظر برسد و به علت تأثیر مستقیم این رنگها در روحیه فرزندتان سعی کنید از روانشناسی رنگ ها در به کار بردن آنها در اتاق کودک استفاده کنید.

برای طراحی سرویس خواب اتاق کودک می توانید از اشکال کارتونی و رنگ های فانتزی استفاده کنید و یا اینکه از سرویس خواب های تک رنگ و ساده استفاده کنید و در عوض برای کاغذ دیواری اتاق خواب، پرده ها و فرش از تم های کارتونی استفاده کنید.

هزینه سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد به صرفه ترین نوع خرید برای لوازم اتاق سیسمونی میباشد. بیشتر برندها، ست کامل و زیبایی در سبد فروش خود دارند که از لحاظ کارایی و کیفیت و قیمت به بازار عرضه کرده است. در این میان محصولات نی نی بابا، رنگ بندی زیبا و طراحی مناسب و استاندارد از ویژگی های برجسته و چشم گیر سرویس خواب های نوزاد است. می توان طرح و رنگ و قیمت انواع سرویس خواب های نوزاد را از سایت های اینترنتی معتبر قیاس کرد و اقدام به خرید نمود.

جمع بندی سرویس خواب نوزاد

در این مقاله شما با مهم ‌ترین ویژگی‌های لازم برای انتخاب یک سرویس خواب نوزاد آشنا شدید. در ادامه ی مطلب هم اموختیم که وسایل سرویس خواب نوزاد شامل مواردی از جمله دراور و کمد، پا تختی، آیینه ویترین و … نیز میباشد. از آنجایی که سرویس خواب نوزاد تنوع بالایی دارد هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید نکات مهم  انتخاب خرید را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین سیسمونی را داشته باشید.

تختخواب نوزاد همانند تخت بزرگسالان با این تفاوت که ابعاد کوچکتری نسبت به آن دارد. همچنین دارای  میله هایی در دورتا دور تخت سبب امنیت و محافظت از کودک را دارد. تخت نوزاد معمولا تا دو سالگی نوزاد قابل استفاده است.

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا، لذت خرید آسان، مطمئن و با اصالت سیسمونی

خرید سیسمونی یکی از حساس ترین و مهم ترین فعالیت هایی هست که هنگام بارداری به وقوع می انجامد. خرید کالسکه نوزاد و کریر، تخت و کمد نوزاد، تخت و کمد نوجوان، انواع سرویس خواب، انواع ماشین شارژی و موتور شارژی، سه چرخه، صندلی خودرو، مینی واش، روروئک و صندلی غذاخوری همه و همه با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه ی نی نی بابا فراهم شده تا خریدی آسان و راحتی را تجربه کنید. در خرید سیسمونی باید طبق چک لیست سیسمونی هر اقلامی را که میخواهید خرید کنید مشخص کنید. همچنین میتوانید از مشاوران مجرب نی نی بابا جهت راهنمایی خرید سیسمونی بهرهمند شوید.

تماس با نی نی بابا:35000325-021