موناکو یکی از کوچکترین کشورهای جهان به شمار می آید، این کشور بعد از واتیکان دومین کشور کوچک مستقل با جمعیت 36 هزار نفری می باشد. به دلیل اینکه موناکو کنار سواحل فرانسه واقع شده بسیاری از مردم تصور می کنند که آن جزئی از کشور فرانسه است. اما این کشور کوچک از زیباترین کشورهای دنیا به شمار می رود.مساحت موناکو  تنها دو کیلومتر است و این یعنی به سادگی می توانید چندین بار در تور خود به این کشور از تمامی جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید.  قصرهای سلطنتی بزرگ و مجلل و کلیساهایی با معماری قرون وسطی توجه بسیاری از گردشگران را به این کشور کوچک جلب کرده است. آب و هوای معتدل و دلپذیر و مناطق زیبای  این کشور موجب شده مسافران زیادی را در خود جای دهد. اگر می خواهید بدانید سفر به موناکو در چه فصولی  بهتر و لذت بخش تر است باید بگوییم که بهار و پاییز آن بسیار رویایی و دلنشین می باشد.

راهنمایی سفر به موناکو

موناکو یکی از گران ترین کشورهای اروپایی است که اکثرا مهمانان ثروتمند را در خود جای می دهد. در این  کشور صنعتی بسیار پیشرفته اما کوچک، هر گونه امکاناتی را که تصور کنید خواهید یافت.اگر قصد دارید سفر مقرون به صرفه ای داشته باشید اما در انتخاب مقصد مردد هستید کشور موناکو مکان مناسبی برای سفر شما نیست. واحد پول موناکو یورو می باشد همچنین باید بدانید که ساعت  این کشور به اندازه دو ساعت و نیم از تهران عقب تر است.

راهنمایی سفر به موناکو

علی رغم کوچک بودن موناکو، این کشور چندین موزه علمی و تاریخی و فرهنگی را درخود جای داده است. کلیسای جامع موناکو هرساله توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. در این کلیسای قدیمی شاهزاده ای به نام گریس مدفون شده و مقبره جالبی برای آن ساخته شده که همین مقبره باعث شهرت این کلیسا شده است.  هتل شیک و زیبای نووتل (Novotel) مکان مناسبی برای اسکان مسافران به حساب می آید.

راهنمایی سفر به موناکو

معروفترین شهرهای موناکو مونته کارلو و موناکوویل هستند که حتما به اندازه کافی فرصت خواهید داشت تا از آنها بازدید کنید. در این کشور به موسیقی و تئاتر توجه زیادی شده که به همین دلیل سالن اپرای مونت کارلو، اکستر سمفونی مونت کارلو و سالن های موسیقی متعددی در آن ساخته شده است.اگر موناکو را از منظر جاذبه های گیاه شناسی مورد بررسی قرار دهیم در این زمینه باغ Exotic را به شما پیشنهاد می کنیم. این باغ زیبا در مونت کارلو واقع شده و  وسعت بسیاری زیادی دارد. انواع گل های رنگارنگ، زیبا و نایاب و گیاهان دارویی را می توانید در آن بیابید. گیاهان دارویی خاص و موثری در این باغ پرورش داده می شود که امراض مختلفی را درمان می کنند. در دل این باغ بزرگ غارهای کوچک و بزرگی نیز وجود دارد که آنجا را به مکانی اسرار آمیز تبدیل کرده است. اگر دنبال هیجان و ماجراجویی هستید حتما به داخل این غارها بروید و زیبایی های آن دیدن کنید.

راهنمایی سفر به موناکو