خیابان واکینگ استریت پاتایا : اگر در سفر خود به پاتایا، بازدید از خیابان واکینگ استریت را فراموش کنید، یعنی معروف ترین خیابان تایلند و جهان را نادیده گرفتید! سالانه میلیون ها میلیون توریست و گردشگر تور تایلند، از این خیابان دیدن می کنند. خیابان واکینگ استریت، برزرگ ترین و شلوغ ترین خیابان پاتایاست که با بسیاری از جاذبه های گردشگری بانکوک از نظر تنوع و شلوغی، رقابت میکند.

خیابان واکینگ استریت پاتایا

اماکن دیدنی و رستوران های اطراف خیابان واکینگ استریت پاتایا

این خیابان یکی از معروف ترین و مهم ترین خیابان های پاتایا و تمام جهان بوده که این معروفیت را تنها با تفریحات شبانه، رستوران ها و کلوب هایی که دارد بدست آورده. آنقدری که در همین یک خیابان تفریحات شبانه وجود داشته، در کل تایلند وجود ندارد. جالب اینجاست که اتقدر سرگرمی و تفریح در این خیابان یکجا جمع شده که نمیدانید کدام را اول تجربه کرده و هر شب یکی از کلوب ها و تفریحگاه های آن را انتخاب کنید. هنگامی که به خیابان واکینگ استریت پاتایا میرسید، اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند، ردیف بودن ساختمان های کافه، کلوب و رستوران ها است. هر طرف از این خیابان را که نگاه کنید، به راحتی میتوانید بارها و کلوب ها را پیدا کنید. در همینطور در ابتدای آن رستورانی های خوب و بارهای معروفی مثل بی و گوگو قرار دارد. علاوه بر رستوران و کلوب، انواع جواهر فروشی و مزون های معروف هم در این خیابان هستند. همینطور که جلوتر میروید، به اسکله بالی و تک درخت معروف میرسید، خیابان واکینگ استریت تنها یک درخت دارد!

اماکن دیدنی و رستوران های اطراف خیابان واکینگ استریت پاتایا

اقامت در خیابان واکینگ استریت پاتایا

اگر مشتاق شدید تا در این خیابان اقامت داشته باشید، بهترین هتل پیشنهادی لست تورز برای شما، هتل سیام بی شور ریزورت اند اسپا است. شما میتوانید همین حالا از صفحه تور پاتایا و یا تور تایلند، این هتل را برای خود رزرو کرده و از اقامتتان در بهترین خیابان دنیا نهایت لذت را ببرید.

اقامت در خیابان واکینگ استریت پاتایا

دسترسی به خیابان واکینگ استریت پاتایا

این خیابان معروف، قسمتی از جاده ساحلی پاتایا می باشد. مسیر اصلی این جاده آسفالت بوده در ادامه که به جاده جنوبی پاتایا تایی میرسید، وارد یک محوطه ای که با آجر فرش شده است می شوید. همینطور راه برگشت به شهر نیز از سومین جاده جنوبی است.