خطرناک ترین شهرها جهان برای توریست ها : تمام کشورهای جهان، دست کم یک شهر خطرناک دارند که آمار دزدی، قتل و انواع جرم ها در آن بالا باشد! همین عامل باعث شده تا توریست ها و گردشگران سراسر دنیا در انتخاب مقصد مورد نظر خود محتاط عمل کنند. چرا که اولین شرط شروع یک مسافرت به کشور خارجی، امنیت است. امنیت مهم ترین ویژگی است که یک توریست و گردشگر باید در کشور مقصد پیدا کند. این روزها، بعضی از کشورهای دنیا به خاطر نداشتن ثبات در حکومتشان، درحال جنگ و جدال هستند و به همین خاطر شهرهای ناامنی دارند که اصلا برای توریست ها مناسب نیست. لست تورز برای همراهان همیشگی خود واجب دید تا لیستی از چند شهر خطرناک سراسر دنیا تهیه کند تا سفر برای توریست ها و گردشگران تلخ نشود.

شهر سن پدرو سولا در هندوراس

اولین شهر خطرناک جهان، که رتبه اول را در این زمینه بدست آورده، شهر سن پدرو سولا، در هندوراس است. این شهر بالاترین آمار قتل در دنیا را به خود اختصاص داده است. یکی از راتج ترین جرم ها در این شهر، تجارت اسلحه و خرید و فروش انواع سلاح های غیر قانونی می باشد. هیچ توریست و گردشگری تاکنون حاضر به بازدید از این شهر خطرنام نشده است.

شهر سن پدرو سولا در هندوراس

شهر کراچی در پاکستان

پاکستان را چند سال است که تمام جهان میدانند در بی ثبات ترین حالت ممکن از نظر سیاسی قرار داشته و سالیان سال است که تکراری ترین خبرها در مورد آن قتل، انفجار، راهزنی، انفجار انتحاری و از این قبیل اتفاقات است. همین اتفاقات باعث شده تا نام پاکستان برای توریست ها و گردشگران همراه با یادآوری حملات تروریستی و و آدم ربایی و ... باشد. یکی از خطرناک ترین شهرهای پاکستان کراچی است که هرگز نباید از ان بازدید کرد.

شهر کراچی در پاکستان

شهر کابل در افغانستان

افغانستان نیز مثل مثل پاکستان چند سال است که درگیر جنگ های پی در پی، وضعیت بد اقتصادی، بی ثباتی و محل مخفی شدن گروه های تروریست است. یکی از خطرناک ترین شهرهای دنیا، پایتخت افغانستان، کابل است. بمب گذاری و شورش های بسیار در این شهر رخ میدهد و همیشه این گروه های شورشی در حال جنگ با نیروهای دولتی هستند.

شهر کابل در افغانستان

شهر بغداد در عراق

بعد از افغانستان و پاکستان، شهر بغداد عرق نیز چند جنگ پشت سر گذشته و به تازگی از دست گروه ها تروریستی داعش نجات یافته است. این شهر جاذبه های تاریخی و بسیار زیبایی دارد. اما متاسفانه همچنان در ناامنی های بسیار به سر میبرد. به همین خاطر سفر به بغداد به توریست ها و گردشگران توصیه نمی شود، به خصوص افرادی که به محیط آشنا نیستند.

شهر بغداد در عراق

شهر آکاپولکو در مکزیک

شهر ساحلی آکاپولکو تا چند سال پیش برای توریست ها و گردشگران تور مکزیک بسیار زیبا و جذاب بود، تا اینکه به دست قاچاقچیان مواد مخدر افتاد و امنیت و آرامش خود را از دست داد. براساس آمارهای گرفته شده، شهر آکاپولکو مکزیک بالاترین آمار قتل عمد را دارد. اگر هوس کردید از این شهر بازدید کنید، توصیه می کنیم هرگز بیهوده در شهر پرسه نزنید!

شهر آکاپولکو در مکزیک

شهر گواتمالاسیتی در گواتمالا

این شهر نیز مثل شهرهای امریکای مرکزی، منطقه ای محبوب برای افراد ثروتمند و مرفه است. با اینکه سالانه هزاران هزار توریست و گردشگر از این شهر دیدن می کنند، اما در گواتمالاسیتی، دزدی، راهزنی، مواد مخدر و ... در آن بسیار رایج است. پیشنهاد می شود قبل از سفر منطقه امن و مطمئنی را برای اقامت خود انتخاب کنید.

شهر گواتمالاسیتی در گواتمالا