امروزه هر کسی دوست دارد که چهره جذاب و زیبایی داشته باشد و از ابزارهای زیادی برای این کار استفاده می کند. معمولا با گذشت زمان نشانه های پیری بر روی پوست نمایان می شود که باید برای رفع آن از اقدامات مختلفی استفاده کنید. میکرونیدلینگ یکی از بهترین روشها برای تقویت پوست است که ب صورت گسترده از آن استفاده می شود. با این حال بسیاری از افراد نمی دانند که از جوانسازی پوست بهره ببرند یا از میکرونیدلینگ. در این مطلب به صورت ویژه به این امر خواهیم پرداخت پس حتما دقت لازم را داشته باشید.

بررسی روش درمانی میکرونیدلینگ

برای اینکه بتوانید پوست زیبایی داشته باشید، باید از درمان های مختلفی در این راستا بهره ببرید. روش میکرونیدلینگ یکی از بهترین راه هایی است که می توان با کمک آن زیباسازی پوست را انجام داد. درمان با این روش توسط یک دستگاه مخصوص انجام می شود که در آن سوزن های کوچکی استفاده شده است. این سوزن به صورت مستقیم بر روی پوست قرار می گیرد به داخل آن فرو می رود. بعد از اینکه کمی فشار به سوزن ها داده می شود، یک فضای مناسب در پوست شکل می گیرد. معمولا  مواد درمانی و دارویی در داخل این فضا قرار داده می شود تا تاثیرگذاری خود را به بهترین حالت ممکن داشته باشد.

با توجه به  نکاتی که به شما گفته می شود، این درمان باید به صورت ویژه در کلینیکهای درمانی صورت بگیرد. با توجه به اینکه این روش بسیار  موثر واقع می شود، شما می توانید ظرف مدت زمان کوتاهی درمان خود را صورت دهید. این روش درمانی در حالت کلی به دو شیوه دستی و با دستگاه صورت می گیرد که پزشک با توجه به شرایطی که بیمار دارد درمان را انجام خواهد داد. در روش دستی از دستگاهی به نام درمارولر استفاده می شود که از لحاظ ظاهری شبیه ب غلطک است.

سوزن های موجود در این ابزار از جنس  تیتانیوم است که کار درمان را راحت تر انجام خواهد داد. به غیر روش دستی، امکان استفاده از دستگاه نیز وجود دارد که به صورت اتوماتیک این کار را انجام می دهد. این دستگاه حفره ها را کاملا یکسان ایجاد می کند که به همین علت مورد علاقه پزشکان قرار گرفته است. همانطور که می بینید روش میکرونیدلینگ یکی از بهترین متدهای درمان است که با استفاده از آن می توانید به راحتی برای زیباسازی خود اقدام کنید.

جوانسازی پوست با چه روش هایی صورت می گیرد؟

حال که به بررسی موضوع میکرونیدلینگ پرداختیم، باید این نکته را بدانید که  بسیاری از  افراد آن را با جوانسازی پوست اشتباه می گیرند. این در حالی است که جوانسازی پوست با روش های دیگری همچون تزریق چربی و ژل اتفاق می افتد. اگر دوست دارید که  چین و چروک های صورت خود را از بین ببرید، به شما پیشنهاد می دهیم که حتما از جدیدترین روشها برای جوانسازی پوست خود استفاده نمایید. به صورت کلی جوانسازی پوست با روش های تهاجمی و غیر تهاجمی صورت می گیرد که تشخیص این موضوع به صورت مستقیم برعهده پزشک خواهد بود.

در بین روش های زیادی که برای جوانسازی وجود دارد، بعضی از آن ها همچون تزریق چربی از اهمیت بالاتری برخوردارند. تزریق ژل نیز برای درمان کوتاه مدت مناسب است ولی نتایج  حاصل از آن موقت است و حتما باید تمدید شود. البته فراموش نکنید که درمان هر شخص با کس دیگر فرق می کند و فقط پزشک است که بهترین تشخیص را برای شما خواهد داد. هر روز که می گذرد، روش های درمانی جدیدتری به وجود می آید که شما هم می توانید از این روش های درمانی جدید برخوردار شوید. انتخاب یک کلینیک مناسب برای جوانسازی پوست بسیار مهم است. در واقع درمان شما باید زیر  نظر برترین متخصصان صورت بگیرد تا شما بتوانید هر چه سریع تر از شر چین  و چروک های خود خلاصی پیدا کنید. مطمئنا اگر در طول درمان به توصیه های پزشک خود به صورت دقیق عمل کنید، نتایج فوق العاده ای  به دست خواهید آورد.

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید پوست سالم و زیبایی داشته باشید، باید از درمان های مختلفی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید. در همین راستا روش های جوانسازی پوست و میکرونیدلینگ جزو برترین متدهایی  هستند که برای بهبود  چین و چروک پوستی پیشنهاد می شوند. اگر دوست دارید که نتیجه درمان شما مثبت باشد، حتما این کار را در کلینیک ایرانیان انجام دهید. متخصصان این مرکز آمادگی دارند که با  کمک برترین روش ها برای زیباسازی پوست شما اقدام کنند. مسلما با کمک این  روش های می توانید زیبایی بیشتری را تجربه کنید.

چنانچه شما دوست دارید که جوانسازی پوست خود را انجام دهید، بهتر است که در اولین فرصت ممکن به کلینیک ایرانیان مراجعه نمایید.

شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱۷۵۹۰۰

 شماره کلینیک زعفرانیه: ۲۰ – ۰۲۱۲۲۱۷۶۰۱۳

 شماره کلینیک سعادت آباد: ۰۲۱۲۶۷۶۵۴۳۱

شماره کلینیک تهرانپارس: ۰۲۱۷۷۲۹۷۹۷۹

 شماره کلینیک دولت: ۰۲۱۲۶۶۵۱۳۶۳